HRT SE POHVALIO: /

Ovako im dobro nije išlo zadnjih pet godina

Image
Foto: PIXSELL, Patrik Macek

Prema izvješću o poslovanju za prvih šest mjeseci 2015.

17.7.2015.
15:13
PIXSELL, Patrik Macek
VOYO logo

Ukupan prihod iznosio je 704,9 milijuna kuna i odgovara ukupnomu prihodu u istome razdoblju prošle godine. Ukupan je rashod istodobno iznosio 617,2 milijuna kuna, što je smanjenje od 1,2 posto ili 7,5 milijuna kuna u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Broj radnika od početka provođenja programa restrukturiranja smanjen je s 3360 na 2964, što je smanjenje za 396 radnika ili 11,8 posto. Ukupna masa plaća manja je za 8,3 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U odnosu na prvo polugodište 2010., neto operativna dobit ove godine porasla 28 puta

U prvom polugodištu 2010., neto operativna dobit iznosila je 3,13 milijuna kuna ili čak 84,57 milijuna manje nego u prvome polugodištu ove godine. U odnosu na prvo polugodište 2010., neto operativna dobit u prvome je polugodištu ove godine porasla čak 28 puta.

Broj zaposlenika u prvome je polugodištu 2010. bio 3432, a u prvome polugodištu ove godine 2964, što je smanjenje za 13,6 posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Istodobno je, ističu iz HRT-a, u odnosu na prvih šest mjeseci prošle godine, opseg emitiranog radijskog i televizijskog programa i ostalog programskog sadržaja veći za 1,4 posto, a proizvedenoga za 5,1 posto, dok je gledanost (AMR) televizijskih programa Hrvatske radiotelevizije (HRT – HTV) u prvih šest mjeseci 2015. veća za 0,2 posto. Udio u gledanosti (share) televizijskih programa u prvih šest mjeseci 2015. je 28,3 posto, što je povećanje za 0,2 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Slušanost radijskih programa Hrvatske radiotelevizije (HRT – HR) ostala je ista kao i u prvih šest mjeseci prošle godine. Broj korisnika mrežnoga portala Hrvatske radiotelevizije (www.hrt.hr) u prvih šest mjeseci prošle godine iznosio je 218 tisuća korisnika, a u istome razdoblju 2015. iznosi 343 tisuće korisnika, što je porast od 125 tisuća korisnika, odnosno 57,3 posto.

Druga faza modernizacije tehnologije nastavlja se i u prvih šest mjeseci 2015., a u tom su razdoblju pokrenuta ulaganja u iznosu od 49,7 milijuna kuna.

"Opisani rezultat ostvaren je povećanjem učinkovitosti upravljanja i smanjenjem ukupnih troškova poslovanja tijekom provođenja programa restrukturiranja te promjene unutarnjega ustroja Hrvatske radiotelevizije i uvođenja nove jedinstvene funkcionalne multimedijske organizacije. Spomenuti rezultati, uz daljnji nastavak modernizacije tehnologije i ulaganja, pridonijeli su stvaranju temelja za dugoročnu stabilnost i održivost poslovanja te održivi razvoj Hrvatske radiotelevizije", zaključuju u priopćenju iz te ustanove.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo