H&M otkrio koliko je povecao zaradu i na koji nacin

Svedski modni lanac Hennes & Mauritz (H&M), koji posluje i u Hrvatskoj, na kraju ljeta biljezi odlicne poslovne rezultate.

15.9.2014.
15:37
VOYO logo

Rast prodaje od 19 posto na kraju treceg fiskalnog tromjesecja svedska kompanija ostvarila je u prvom redu zbog oporavka americkog gospodarstva i poboljsanja prodaje na tom velikom i vaznom trzistu. Uz to, kako se navodi u priopcenju kompanije, vrlo dobrim rezultatima pridonio je i snazan rast online prodaje te prosirenje asortimana.

Detalji poslovanja bit ce objavljeni 25. rujna. Kompanija je u priopcenju objavljenom danas navela da ukupni prihodi iznose 38,8 milijardi kruna (4,2 milijarde eura), dok su u istom razdoblju prosle godine iznosili oko 32 miljarde kruna, prenosi Reuters.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dok je u Americi prodaja rasla zbog oporavka trzista, u Europi je rastu pridonijelo toplo ljeto na sjeveru Starog kontinenta. Tako je primjerice u kolovozu u Svedskoj prodaja porasla za pet posto u odnosu na isti mjesec prosle godine.

Utrka s konkurencijom

Analiticari su na oprezu i misljenja su da kraj 2014. mozda nece biti toliko dobar za popularnu modnu kompaniju. Konkurencija na ovom trzistu je zestoka, a negativno bi se na poslovne rezultate mogao odraziti rast placa u Aziji, gdje se nalazi vecina H&M-ovih tvornica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zanimljivo je spomenuti da je u kolovozu H&M otvorio prvu online trgovinu u Spanjolskoj, maticnoj zemlji svog najveceg konkurenta Inditexa u cijem je vlasnistvu modni lanac Zara.

Kako je internet trgovina poznatom svedskom modnom brendu slaba tocka, uveliko kaskaju za konkurencijom, do kraja 2015. namjeravaju pokrenuti internet prodaju na osam od 10 trzista na kojima posluju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo