Zainteresiranost hrvatskih građana za putovanjima ne jenjava. Cijene aranžmana su zbog recesije pojeftinile, pa je dosta njih Uskrs odlučilo provesti izvan svojih domova.
U Kompasu su rasprodani aranžmani za Primošten, Jelsu, Zadar i Opatiju. Aleksandra Pukšar kaže da se najviše traže hoteli s tri i četiri zvjezdice, piše Novi list.
"Cijene su pale i ponuda je bitno raskošnija nego prethodnih godina tako da sve ide u korist putnika. Za malo novca može se naći lijepih aranžmana i sve to rezultira većom potražnjom, a osim toga omogućavamo plaćanje i do 24 rate bez kamata što klijenti često i koriste", kazao je.
U Kompasu su rasprodana sva putovanja u Italiju, te Barcelona, Istanbul, Pariz, London, pa čak i Tunis, Izrael, Jordan, Kuba i Egipat.
I Generalturist je ponudio proljetna putovanja za svaki džep, a kako kaže Lucija Gluščević prodaja uskršnjih aranžmana bolja je nego prošle godine.
"S obzirom da je last minute trend kod nas još uvijek na snazi, očekujemo prodaju i u tjednu koji slijedi. Najbolji rezultati su ostvareni s bukingom hrvatskog Jadrana, posebno Kvarnera i srednjeg Jadrana, no zadovoljni smo i s prodajom dalekih putovanja koja su rasprodana još prošli tjedan. Najveća zvijezda proljetne ponude Mediterana je Tunis za 2.900 kuna, i to 7-dnevni aranžman u all inclusive hotelu, koji uključuje prijevoz zrakoplovom i pristojbe zračnih luka. Procvat doživljavaju i krstarenja koja su prestala biti luksuz i postala idealna obiteljska putovanja u kojima uživaju sve generacije putnika."
U Generalturistu kažu da se kriza osjeća u promijenjenoj dinamici bukinga, u trendu je last minute, ali i veća potražnja putovanja nižih cijena što uključuje bliže destinacije, kraće boravke na dalekim destinacijama i Mediteran po jako povoljnim cijenama, piše Novi list.
Prethodni članci:
arti-201003290172006 arti-201003160708006 arti-201003150327006