Naime, Generalturistu je blokiran račun pa su sva poslovanja, podjednako prijam uplata i povrat novca – obustavljena. Ni Zagrepčanka Maja N., koja je za sebe i obitelj uplatila trodnevno putovanje preko Generalturista, neće otići na put, a na novac, dakako, ne puni iznos, čekat će još dosta vremena. Ne zna ni sama koliko će čekati na povrat, jer joj nitko od nadležnih na to pitanje nije odgovorio niti do koga može doći telefonom, e-mailom ili osobno.
"Uplatila sam putovanje, osiguranje, čak i boravišnu taksu u mjestu u koje smo trebali putovati, i to smatrala zatvorenom investicijom. No, desetak dana prije puta dobila sam e-mail u kojem me obavještavaju kako su 'zbog poteškoća u poslovanju' prisiljeni otkazati sva putovanja i aranžmane. Referentica koja mi je online prodala aranžman uputila me na ured uprave, no ondje mi nitko ne odgovara na pozive i nema nikoga tko bi mi objasnio što se dogodilo ili me uputio kako do novca koji namjeravam tražiti natrag, s obzirom na to da na put nećemo otići. Barem ne s Generalturistom", ispričala je žena za Večernji list.
Što uraditi ako ste već platili putovanje?
Broj nesuđenih Generalturistovih putnika koji su ostali bez novca i putovanja nije poznat jer nitko takvu evidenciju ne želi objaviti.
"One koji su uplatili putovanja u poslovnicama upućujemo da ondje s našim referentima pokušaju naći rješenje i dobiti upute, no za one koji su uplatili on-line jedini savjet jest da se obrate osiguravajućoj kući koja je navedena u ugovoru o putovanju", objasnila je jedna od rijetkih službenica koja se javila na telefon u upravi nekad cijenjene agencije.
Svaki oštećeni putnik će sam za sebe morati tražiti novac, a pritom je ključno da ima pravovaljani Ugovor o putovanju. Za nadoknadu štete odgovorna je osiguravajuća kuća koja stoji iza agencije, a koja je i navedena u ugovoru. Pri traženju povrata novca od osiguravajuće kuće bit će im potrebno i obrazloženje koje izdaje agencija, u ovom slučaju Generalturist.