Dvojica Riječana usred krize pronašli su recept za uspjeh. I to ulažući novac u krumpir. Naime, Denis Polić i Andrija Čolak imaju tvrtku Surf and Fries s pomfrit-barovima i u posao s krumpirićima su uložili 300.000 eura.
Surf and Fries funkcionira na principu specifičnog "royalty fee" programa franšize koji je vezan uz ambalažu u kojoj se krumpirići prodaju, a za koju imaju patent. I davatelju franšize i franšizerima je u interesu da se proda što više porcija. A to očito ide odlično jer su Riječani lani ostvarili prihod od tri milijuna kuna, a ove godine očekuju rast od 20 posto.
Na putu prema Poljskoj i Novom Zelandu
Krumpirići Surf and Fries prodaju na osam lokacija u Hrvatskoj, a uskoro planiraju otvorenja u Slavonskom Brodu i Osijeku. Jedan bar već radi i u susjednoj BiH u Sarajevu, no poduzetni dvojac na tome ne misli stati. U planu imaju širenje po cijelom svijetu, pa su tako u pregovorima za proširenje čak na Novom Zelandu i možda u Poljskoj.
"Svakako ćemo se potruditi probiti Surf and Fries u svijetu. Razmišljamo i o disperziranju u maloprodaji kroz Surf and Fries čips, za koji smo sigurni da ima golem potencijal na tržištu te već imamo rješenja za originalno pakiranje", najavio je za Poslovni dnevnik Čolak, no ujedno je dodao da su im za te planove potrebni partneri koji bi mogli financirati i organizirati logistiku.
Jedan od daljnjih planova je i potencijalno pokretanje novih brendova, kao što su to napravili ovo ljeto s jogurtom Chill-frozen u Rijeci i odmah ga franšizirali i u Splitu. Tvrtku su pokrenuli početkom pretprošle godine.
Ponosni na čokoladne krumpiriće
Naziv Surf and Fries je spoj surfanja i pomfrita koje oba partnera vole. Odlučili su se za brendiranje proizvoda koji se poslužuje u određenoj ambalaži s umacima i po standardu ispod kojeg neće ići. Prije realizacije projekta sjeli su u zrakoplov za Ameriku i proputovali je uzduž i poprijeko kako bi pokupili najbolje ideje za svoj pomfrit-bar. Bilježili su sve što im se sviđa i s tim zamislima došli pred dizajnera interijera Igora Rukavinu, koji je njihove ideje proveo u djelo.
"Ni u snovima nismo planirali ovoliko prodajnih mjesta. Što se tiče zarade, zna se da s brzom zaradom nastaju i veliki troškovi. Zato se svaki pomfrit koji se proda ponovno investira u tvrtku, čime radimo na daljnjem jačanju brenda", pojašnjava Čolak, koji od četiri vrste krumpirića ističe one čokoladne, koje je dvojac ponudio prvi u svijetu.
Vezani članci:
arti-201108120467006 arti-201010270273006 arti-201107110696006