Tržište drogerija u Hrvatskoj kontinuirano raste, što je posljedica niza čimbenika kao što su npr. organski rast odnosno širenje prodajne mreže vodećih drogerija: dm-a, Kozma, Bipe i Mullera, te ulaganja u povećanje zadovoljstva kupaca. U prošloj je godini vodeće mjesto pripalo dm-u koji drži približno tri četvrtine drogerijskog tržišta. Stoji to u rezultatima istraživanja kojeg je provela agencija GfK.
Trend rasta drogerija
Primjetan je trend rasta drogerija na račun supermarketa, cash&carry-a i malih trgovina, dok hipermarketi i diskonti, uz drogerije, također povećavaju svoj tržišni udio u kategorijama koje čine core business drogerijskog tržišta, a to su sredstva za osobnu njegu i sredstva za čišćenje kućanstva.
U 2011. drogerije su držale 40 posto tržišta u kategoriji osobne njege, što je 10-postotni rast u odnosu na godinu prije. U kategoriji sredstava za čišćenje kućanstva, drogerije drže 15 posto tržišta, a odnosi glavnih igrača su isti kao u kategoriji sredstava za osobnu njegu ( tri četvrtine - dm, jedna četvrtina -Kozmo, Bipa i Muller).
U dm jednom mjesečno
dm, kao predvodnik kategorije, u 16 godina koliko posluje na hrvatskom tržištu, otvorio je 140 prodajnih mjesta, u asortimanu ima više od 13.000 drogerijskih proizvoda, te čak 22 trgovačke marke. U 2011. u dm-u je kupovalo tri četvrtine kućanstava, a prosječan kupac ondje je kupovao jednom mjesečno (11.4 puta godišnje), te prilikom kupovine ondje ostavljao u prosjeku 93 kune.
Kada se analizira ponašanje kupaca dm-a, odnosno njihovu (podijeljenu) lojalnost, zaključuje se da su kupci dm-a povećali udio svoje potrošnje u dm-u na račun Ultragrosa, Keruma, Tommya, Getroa, Metroa, KTC-a, Bille i Mercatora, dok su istovremeno na račun dm-a povećali svoju potrošnju u Intersparu, Kauflandu, Lidlu i Plodinama.