Centar Kaptol novim marketingom privlači kupce

Centar Kaptol, koji ove godine obilježava deset godina postojanja, angažirao je stranu konzultantsku kuću koja bi novim marketingom trebala povećati promet.

29.1.2010.
15:35
VOYO logo

Također, u jednom od najstarijih zagrebačkih trgovačkih centara mijenja se i menadžment, pa na mjesto direktora umjesto dosadašnjeg Vojka Kraljića dolazi Tomislav Briški, piše Business.hr. Angažirana je i strana konzultantska kuća koja bi s novom Upravom trebala osmisliti marketinške aktivnosti kojima bi oživjeli atmosferu u centru te povećali posjećenost i promet.

"Strategiju unaprjeđenja poslovanja predstavit ćemo kad bude u potpunosti dovršena", odgovorio je Briški na pitanje o kakvim je aktivnostima riječ, te imaju li u centru zahtjeve zakupaca za smanjenjem najamnine, kao što se događa i u drugim trgovačkim centrima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema riječima nekih zakupaca, u Centru Kaptol se od njegova otvaranja svake godine dobro poslovalo, a od ostalih centara razlikovao se po tome što mu je ciljna skupina bila zahtjevnija klijentela veće kupovne moći. Tako je bilo sve do sredine 2008. godine, kada se počeo osjećati pad posjećenosti i prometa. Zbog toga su neki zakupci tražili od Uprave smanjenje najamnine, ali one se zasad nisu mijenjale.

Posljednjih su se tjedana, piše Business.hr, počeli održavati i sastanci zakupaca koji su u neizvjesnosti i od nove Uprave čekaju detaljnije informacije o budućnosti svoje suradnje s centrom jer im uskoro ističu petogodišnji ugovori.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema dosadašnjim informacijama, najamnine je zakupcima smanjio Avenue Mall u Novom Zagrebu, i to 20 posto, a najmoprimci Importanne Gallerije kažu da su im najamnine snižene oko 30 posto. U City Centru One razmatraju zahtjeve, ali još nikom nisu smanjili najam. King Cross je navodno zakupcima za najam u prosincu i siječnju odobrio 20 posto popusta.

"U prosincu smo obično imali dvostruko veći promet u odnosu na prosječan mjesečni prihod, pa bi mi, trgovci znali govoriti da poslujemo 13 mjeseci. No, taj je efekt izostao već u prosincu 2008., kada smo ostvarili samo 30 do 40 posto veći promet od prosječnog mjesečnog u toj godini. Slično je bilo i u prosincu 2009. godine, s tim da se mjesečni prosjek znatno smanjio u odnosu na godinu prije", opisuje stanje u maloprodaji jedan trgovac donjim rubljem.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo