Bruketa&Zinic OM za net.hr: Dani komunikacija kao dogadanje jacaju vidljivost nase struke u javnosti

Na ovogodisnjim Danima komunikacija agencija Bruketa&Zinic OM osvojila je impresivan broj nagrada, cak 5 IdejaX nagrada , dvije MIXX nagrade i dvije broncane Effie nagrade.

15.5.2015.
16:32
VOYO logo

Kampanja 'Vremenski trezor' je bila vrlo slozena, trajala je sest mjeseci i provodila se u nekoliko faza. Sve strukture Banke su bile ukljucene u nju. Koji su glavni izazovi kampanje proizasli za vrijeme realizacije, a na koje mozda niste mislili u idejnoj fazi kampanje?

Davor Bruketa: Bila je to itekakva voznja, kao «povratak u buducnost»! (smijeh). Kampanja Vremenski trezor omogucila ljudima da pohrane svoje uspomene i emocije na 100 godina, a to je bilo jedinstveno i ljudi su reagirali. Zagrebacka banka je cak za potrebe kampanje izgradila trezor ispod glavnog zagrebackog trga i dala obecanje da ce biti tu za 100 godina, kao sto je bila i proteklih 100 godina cuvajuci nase vrijednosti. U kampanji su sudjelovali gotovo svi zaposlenici Banke, od bankara, preko marketinskog, komunikacijskog i digitalnog tima Banke, sve do clanova Uprave i trajala je pola godine, a velik dio radio se u realnom vremenu. Ono sto su ljudi pohranili u trezor putem internetske stranice ili fizicki generiralo je daljnji sadrzaj kampanje. Planirali smo na dnevnoj bazi i to je bio najveci izazov, koordinirati sve timove sa strane oglasivaca i agencija, pratiti i adaptirati na dnevnoj bazi. S kampanjom smo zivjeli 24 sata na dan, 6 mjeseci.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

2. Jeste li ocekivali toliki odaziv gradana i kako vidite daljnji razvoj price? Namjeravate li s vremena na vrijeme javnost podsjetiti na projekt s obzirom na to da se radi o dugom vremenskom periodu, od 100 godina, koliko ce trezor biti zatvoren?

Davor Bruketa: Kampanja ce se nastaviti za 100 godina, ali tada ce na njoj raditi neki drugi ljudi. Bit ce zanimljivo vidjeti reakcije ljudi koji ce s certifikatima doci otvoriti vremensku kapsulu, bit ce tu puno novih inspirativnih prica. Najvise nas se dojmilo sto je Vremenski trezor postao brend sam za sebe, usao je u svakodnevnu komunikaciju, sto svatko tko se bavi nasim poslom naravno prizeljkuje, ali ne moze ocekivati ili planirati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

3. Kako ste napravili razliku u kampanji za Podravku izmedu dobro poznatoga slogana sa srcem i naziva kampanje "Srce vaseg jela"?

Nikola Zinic: Zaboravili ste da je i sam proizvod u obliku srca. Srce je simbol Podravke pa je logicno da se provlaci gotovo kroz svu komunikaciju te kompanije. Ipak, svaka se kampanja da bi bila uspjesna i da bi postigla ciljeve treba temeljiti na dobroj strategiji. Ona proizlazi iz analiza u bliskoj suradnji s oglasivacem. Dobri partneri sa strane oglasivaca su kljucni. U ovom slucaju, znamo da se ljudi teze odlucuju za promjene, pa tako i u kuhinji, a Podravkini temeljci su tu da nam olaksaju kako bi se prepustili promjenama. Zato uvid iz kojeg su nastala kreativna rjesenja kampanje glasi – za promjene je potrebno otvoriti srce. Tako je ideju o kuhanju sa srcem bez zaziranja od novoga komunicirao i slogan: “Srce vaseg jela - Podravka temeljci”. Kampanja je premasila sve zadane ciljeve.

4. Koji su najzastupljeniji komunikacijski kanali u dvije nagradena kampanje?

Davor Bruketa: Kod Vremenskog trezora sredisnji je kanal bila internetska stranica iz koje se generirao daljnji sadrzaj za kampanju, pa su i TV spotovi i drustvene mreze preuzimali sadrzaj sa stranice i prikazivali stvarne ljude i njihove uspomene koje su pohranili u trezoru.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nikola Zinic: U Hrvatskoj je televizija jos uvijek najjaci kanal komunikacije, ali sve ovisi o tome kome se obracate i kakav je poslovni i komunikacijski izazov kojeg pomazete rijesiti s oglasivacem.

5. Kolika je vaznost strukovnih festivala poput Dana komunikacija u prepoznavanju buducih trendova i razmjeni ideja?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Davor Bruketa: Na tulumima se dogadaju najbolje ideje i suradnje. Ali salu na stranu, vec i ptice na grani znaju da je nas najvazniji izazov kao drustva ojacati gospodarstvo. Dani komunikacija kao dogadanje jacaju vidljivost nase struke u javnosti, a time i svijest o vaznosti i ulozi trzisnih komunikacija u uspjesnom poslovanju.

Nikola Zinic: Tu se svi susrecemo, ucimo, druzimo se u nekoj manje formalnoj atmosferi, mozda se malo i prepiremo (smijeh), to otvara dijalog o struci, sto moze samo pomoci da stvari budu bolje. Dani komunikacija su jedan veliki tulum na kojem se slave kreativna i ucinkovita rjesenja koja nas inspiriraju da bolje radimo svoj posao.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo