Internetski portal Poslovnog dnevnika Poslovni.hr promijenio je svoje "ruho". Bace li samo pogled na njegovu naslovnicu, čitatelji će moći vidjeti da pruža puno više no što je to dosad nudio. Uz više sadržaja, kako nam je rekla urednica portala Tina Lakić, čitatelji ga sada vide i u atraktivnijem formatu, a proširenjem i drugačijom organizacijom sadržaja postignuta je bolja preglednost.
"Najveći dobitak, kada je riječ o korisničkom iskustvu, sigurno je primjena responsive tehnologije. Sadržaj portala time je postao lakše i brže dostupan svim čitateljima bez obzira s kojeg uređaja čitali naš portal - računala, tableta ili pametnog telefona", rekla je za Danas.hr Lakić dodajući kako će portal uskoro ponuditi i još neke nove sadržaje.
Cilj postignut
Prvim reakcijama posjetitelja na novo ruho su zadovoljni. "Postigli smo upravo one ciljeve koje smo imali na umu kada smo osmišljavali novi izgled portala. Među ostalim, htjeli smo čitateljima ponuditi moderniji i brži portal, ali i zadržati lako snalaženje i dobru hijerarhiju sadržaja. Također željeli smo čitateljima ponuditi 'dublju' naslovnicu na kojoj se od vrha do dna niže atraktivan sadržaj. Prvi podaci o čitanosti nakon redizajna govore nam da smo u tome i uspjeli", kazala je Tina Lakić.
Inače, Poslovni.hr najposjećeniji je hrvatski internetski portal posvećen gospodarskim i financijskim temama, a na njemu čitatelji mogu pronaći sve važno što se toga dana događa u zemlji i svijetu, a da na bilo koji način utječe na gospodarstvo.