Stariji tekstopisac u agenciji BBDO Zagreb, Ivo Payer, autor je ideje spota kojom se želi poručiti da nitko ne mora mijenjati sebe da bi živio život kakav želi. Ta ideja izravno je povezana s vrijednostima brenda Beck's, koji je već više od 140 godina vjeran svojoj originalnoj recepturi i proizvodnji piva sa samo četiri sastojka. Zato je i radnja spota podijeljena u četiri segmenta: snimanje filma (u samo četiri scene), stvaranje modne ikone (sa samo četiri komada odjeće), vrhunska plesna izvedba (u samo četiri pokreta) i - savršeno pivo sa samo četiri sastojka.
Spot je sniman na četiri lokacije u Hrvatskoj, tijekom četiri dana, a u njegovoj proizvodnji sudjelovalo je ukupno 122 ljudi. Režirao ga je Istok Tornjanski, snimio Igor Vuković, a producirala tvrtka VAL Produkcija. Za šminku je bila zadužena Simona Antonović, za kostime Nataša Svekler, a za fotografiju Tomislav Dolenec. U spotu su angažirani modeli modnih agencija Midikenn, Talia Model i Fox.
Cijeli proces oko odabira agencije i snimanja spota trajao je šest mjeseci, a emitiranje u Hrvatskoj počinje tijekom rujna.
Spot možete pogledati ovdje.
//www.youtube.com/embed/FzKY8KNQ6Ns