"Već smo u Zagrebu osnovali hrvatsko-njemačku tvrtku s ambicijom da u što kraćem roku zrakoplovima amfibijama uspostavi redovne veze između hrvatske obale i većih jadranskih otoka", izjavio je Klaus Dieter Martin, čelnik navedene kompanije, u ekskluzivnom razgovoru za Slobodnu Dalmaciju.
Njegova tvrtka zajedno sa središnjim državnim vlastima u Zagrebu trenutačno razrađuje plan 'zračnih autocesta' prema naseljenim jadranskim otocima, a u najgorem slučaju zračna veza će se uspostaviti iduće godine.
U drugoj fazi letovi za Italiju
"U prvoj fazi povezali bismo Split i Dubrovnik s Korčulom i Hvarom, Visom, Lastovom i drugim pripadajućim otocima, a sjevernije Zadar, Rijeku, Pulu s Malim Lošinjem, Rabom i drugim otocima. Pri tome bismo za slijetanje i polijetanje naših hidroaviona koristili 30 morskih luka", objasnio je Martin.
U drugoj fazi navedeni otoci bi se povezali s talijanskim gradovima kao što su Brindizi, Bari, Foggia, Ancona, Rimini, Ravena, Bologna, Padova, Trst i Venecija. Naprimjer iz dubrovačke luke Gruž do Korčule bi se letjelo 20 minuta, a karta bi koštala 43 eura. Od Splita do Visa letjelo bi se 15 minuta, od Dubrovnika do Lastova 25 minuta, a od Zadra do tamošnjih otoka letovi bi trajali od 10 do 20 minuta.
Uz poticaje karta od Splita do Hvara za 100 kuna
"Također, očekuju se i poticaji, odnosno subvencije od države. Baš kao i za brodske linije. Njima bi se cijene mogle prepoloviti, a za građane svesti na u najgorem slučaju na dvaput više negoli su cijene prijevoza trajektom. Tako bi se od Splita do Hvara moglo letjeti za cijenu od oko 100 kuna", najavio je čelnik ECA-e.
Inače, između jadranskih otoka i hrvatske obale letjeli bi amfibijski zrakoplovi s 19 sjedala tipa De Havilland Twin Otter DHC-6, koji mogu slijetati na more, ali i na tvrde piste, piše Slobodna.
Vezani članci:
arti-201008130546006 arti-201006090314006 arti-201103070065006