Dobit prije kamata, oporezivanja i amortizacije veća je 116,1 posto, dok neto gubitak iznosi 11 milijuna kuna uslijed linearnog utjecaja financijskih rashoda koji su povećani akvizicijom Droge Kolinske i uobičajeno nepovoljnijeg sezonskog utjecaja na poslovanje u prvom kvartalu, navodi se u priopćenju Atlantica.
Uz prihode od Droge Kolinske, ukupnom rastu prodaje Atlantic Grupe najviše su pridonijeli prodaja sportske i aktivne prehrane, koja bilježi najsnažniji rast prihoda od prodaje od 26,2 posto te Pharma s rastom od 14,7 posto.
U ukupnoj prodaji Atlantic Grupe hrvatsko tržište sudjeluje s 28,6 posto, a slijede ga tržišta Srbije sa 23,1 posto, Slovenije sa 11,6 posto, te Zapadne Europe 10,3 posto od kojih potonje bilježi najveći rast prodaje.
Tako Atlantic Grupa na tržištu Njemačke bilježi rast od 22 posto, a Velike Britanije 25 posto. Vlastite robne marke nakon inkorporiranja brandova Droge Kolinske sudjeluju u prodaji s 69,3 posto, distribucija proizvoda robnih marki principala s 18,1 posto, Farmacia sa 6,6 posto, dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu čine 6,1 posto prodaje.
Vezani članci:
arti-201104220301006 arti-201102240388006