Atlantic grupa ostvarila rast prodaje i dobiti

Atlantic Grupa je u prvom kvartalu 2010. godine ostvarila ukupan prihod od prodaje u visini od 504,2 milijuna kuna i neto dobit od 56,7 milijuna kuna.

29.4.2010.
15:54
VOYO logo

Neto dobit je pod značajnim utjecajem jednokratne dobiti ostvarene prodajom stare proizvodne lokacije Neve. Bez jednokratnih utjecaja, neto dobit iznosi 16,8 milijuna, dobit iz poslovanja iznosi 31 milijun kuna i porasla je 2,8 posto, dok je dobit iz poslovanja prije amortizacije 7,1 posto veća nego godinu ranije i iznosi 43 milijuna kuna, stoji u priopćenju Atlantic Grupe.

Kompanija je ostvarila rast svih ključnih pokazatelja profitabilnosti, u skladu s poslovnim planovima Uprave.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Unatoč i dalje nepovoljnom makroekonomskom okruženju, Atlantic Grupa je u prvom kvartalu 2010. godine ostvarila rezultate poslovanja u skladu s očekivanjima. Kompanija je nastavila posvećivati iznimnu pažnju inovacijama u proizvodnom i distribucijskom portfelju, troškovnom menadžmentu i optimizacijskim aktivnostima u poslovnim procesima s ciljem kontinuiranog poboljšanja profitnih marži. Istovremeno je zadržan fokus na održavanju niske zaduženosti, očuvanju likvidnosti i stabilnosti novčanog toka iz poslovnih aktivnosti kao imperativima za održavanje financijske stabilnosti kompanije. Uz redovno poslovanje, Atlantic značajnu pažnju posvećuje skeniranju potencijalnih akvizicijskih meta koje bi osigurale zadovoljavajuću internu stopu povrata", objasnio je Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic Grupe.

U prvom kvartalu ove godine Atlantic je napravio niz poslovnih pomaka proširivši suradnju s dugogodišnjim principalom Ferrerom, čije proizvode iz tzv. 'hladnog asortimana' Atlantic Grupa s početkom ove godine distribuira na tržištu Srbije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Proširena je suradnja i sa Rauchom, čime je Atlantic postao ekskluzivni distributer tog uglednog proizvođača sokova u retail i Ho-Re-Ca kanalu, a važan je i početak distribucije impulsnog programa tvrtke One2Play vodećeg domaćeg dobavljača u segmentu igračaka, multimedijalnih sadržaja, igara i sličica.

Atlantic Grupa je dodatno proširila svoj ljekarnički lanac konsolidacijom dviju ljekarni na temelju prošlogodišnje akvizicije 49 postotnog udjela u društvu Livia d.o.o. od islandskog Pharma Investmenta, a daljnji konsolidacijski proces nastavit će se tijekom godine.

Također zabilježen je rast prodaje u segmentu sportske i aktivne prehrane, a kao najbrže rastuća tržišta istaknula su se tržišta Rusije i Italije.

U ukupnoj prodaji kompanije hrvatsko tržište sudjeluje s 55 posto, a međunarodna tržišta s 45 posto. Njemačka je ostala najveće inozemno tržište, a najveći je rast prodaje, uz slovensko tržište koje je raslo 181,9 posto, ostvaren u Srbiji s 10,5 posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vlastite robne marke sudjeluju u prodaji s 42 posto, distribucija proizvoda robnih marki internacionalnih principala s 39 posto, Atlantic Farmacia s 11 posto, dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu čine 8 posto prodaje, navodi se u priopćenju.

Prethodni članci:

arti-201004210130006 arti-201004200240006 arti-201004160242006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo