U proces privatizacije kreće se godinu dana nakon što je u prvom pokušaju propala prodaja tvrtke jer se nitko nije javio na natječaj.
U Ministarstvu prometa pri završetku je prijedlog odluke o privatizaciji tvrtke. Prema nacrtu odluke, od budućeg partnera tražit će se širenje prometne mreže i povećanje tržišnog udjela, održavanje domaće i inozemne mreže letova, dokapitalizacija tvrtke, obnova flote te daljnji razvoj odjela tehnike Croatia Airlinesa. Glavni je uvjet i nadalje da kompanija izvan EU može kupiti do 49 posto tvrtke, a tvrtka unutar EU do 100 posto vlasništva.
O investitorima se za sada može samo nagađati. Nakon prošlogodišnje blamaže s velikim najavama o zainteresiranosti dalekoistočnih aviokompanija, danas malo tko želi spekulirati o imenima. No, kako neslužbeno saznaje Jutarnji list, postoji određeni interes kineske aviokompanije Hainan Airlines.
Iz te su se kompanije u nekoliko navrata interesirali o Croatia Airlinesu. Riječ je o aviokompaniji koja ima 135 aviona i putuje u 90 svjetskih odredišta. Jedan od suvlasnika ove kompanije je George Soros koji je posjeduje 18,6 posto dionica kompanije.
Interes pokazala i Lufthansa
Pojedini izvori tvrde da bi za Croatia Airlines interes mogla pokazati i Lufthansa koja je u fazi preustroja. Mogući interes i promjena strategije daljnjeg razvoja temelji se na snažnom ulasku kompanije Etihad Airways iz Ujedinjenih Arapskih Emirata te Turkysh Airlinesa na europsko tržište. Etihad je kupio JAT, Air Italiju, vlasnik je Airberlina te su osnovali Etihad Regional za letove unutar Europe. Time Etihad snažno ulazi na tržište Lufthanse te se pozicionira na ovim prostorima.