Kako god okrenuli, kupnjom na akciji štedite novac, i to u mnogo slučajeva velik novac, naročito ako se radi o luksuznijim automobilima. Uzmite npr. poklanjanje klima uređaja. Kod nekih automobila njegova je cijena i do 1.000 eura, pa se stoga ne može reći da je mala ušteda kada vam ga proizvođač ne naplati.
Sigurno je da će u mnogo slučajeva upravo pogodnosti koje određena akcija nudi biti onaj jezičac na vagi koji će odlučiti o tome koji automobil kupiti ili da se uopće donese odluka o kupnji automobila. No, postoje i zamke, a Pametna kuna savjetuje kako ih prepoznati i zbjeći.
Zna se dogoditi da je akcija samo mamac za dovlačenje kupaca u salone kako bi se dogodila upravo kupnja modela koji je skuplji od akcijskog. Jedan od razloga za to je taktika naručivanja nedovoljnog broja automobila koji su na akciji.
Oglasna kampanja ide dalje, kupac dolazi u salon, no prodavač mu samo govori da je sve rasprodano i da može naručiti sličan automobil, ali samo 500 eura skuplji.
Proda li se dovoljno automobila koji su 500 eura skuplji od akcijskih modela, zastupnik je zaradio dovoljno da otplati trošak reklamne kampanje i prodaje modela na akcijskoj cijeni, a veći broj kupaca je kupio skuplji model (s cijenom većom 500 eura) nego model koji je na akcijskoj cijeni.
Naravno, ako osoba već ulaže sredstava u kupnju automobila onda mu se još "malo" novca ne čini toliko mnogo. Zato prije svake kupnje iznimno povoljnih akcijskih automobila, provjerite jesu li oni uopće dostupni, ili je to samo trik da vas se navuče u salon.
Vezani članci:
arti-201101050468006 arti-201101070253006 arti-201102080797006