"Mi poslujemo kao da smo neprekidno s nekim u utrci, da nam diše za vrat i taj osjećaj nas motivira na unaprjeđenje i podizanje standarda", rekla je u četvrtak na 23. Kopaonik biznis forumu članica Nadzornog odbora Agrokora Ljerka Puljić, prenosi Tanjug.
Govoreći o Lidlu i Kauflandu, rekla je da su ti maloprodajni lanci jedni od najboljih, jer su brzi, dobro organizirani i niski su im troškovi. Pritom je podsjetila da na tržište ne ulaze s jednom prodavaonicom nego s njih 30-ak pa onda i mogu podnijeti troškove. "Mi smo analizirali našu poziciju prije njihovog ulaska i mislili smo da nam je prednost to što bolje razumijemo potrošače", objasnila je i dodala da je međutim nedostatak to što "oni imaju u volumenu", a Agrokor taj volumen teško može dostići taman da je jedini trgovac.

Ljerka Puljić
Svojim proizvodima pritišću druge brendove
Puljić je također ukazala na činjenicu da primjerice Lidl ima svoje proizvode te u pravilu nemaju drugih proizvođača. Tako su, kaže, nedavno kupili i tvornicu sladoleda, a imaju i onu čokolade i brojne druge. Time, ističe, nisko pozicioniraju svoju marku i to pritišće ostale brendove.
Podsjetimo, Agrokor u vlasništvu Ivice Todorića, ima najveću maloprodajnu i veleprodajnu mrežu u regiji koja se prostire od Slovenije do Srbije.
AGROKOR UVODI DRONOVE! Već su počeli obučavati svoje ljude za upravljanje