Prvi masno plaća agenciju koja prati njegov rejting

5.7.2012.
10:40
VOYO logo

Ministarstvo gospodarstva nastavlja povećavati izdatke za aktivnosti vezane uz medije. Nakon što je nedavno prašinu podigla objava informacije kako su zakupili polugodišnji termin na Prvom programu Hrvatskoga radija radi promocije potpredsjednika Vlade i ministra gospodarstva Radimira Čačića, a potom je i iz samog Ministarstva potvrđeno da se za zakup medijskog prostora na 19 lokalnih televizijskih postaja i tri radijske postaje planira u ovoj godini potrošiti ukupno više od 919 tisuća kuna, ovih je dana sklopljen i jednogodišnji ugovor sa zagrebačkom agencijom za praćenje medija Presscut.

Ta će kuća za Čačićevo ministarstvo do polovice iduće godine obavljati posao praćenja medija i njihovih analiza te će pripremati medijske izvještaje, piše Poslovni dnevnik.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na natječaj se javio samo Presscut

Prema podacima iz samoga natječaja Ministarstva gospodarstva, analitika napisa i priloga o svim temama iz resora Ministarstva gospodarstva obavljat će se i dostavljati Ministarstvu na dnevnoj razini. Mjesečnom će se dinamikom, pak, pripremati izvještaj o rejtingu Ministarstva gospodarstva, dok će se medijska slika Čačićeva ministarstva zbrajati i analizirati i na polugodišnjoj razini.

Ministarstvo je u travnju ove godine pokrenulo otvoreni postupak javne nabave. No, izuzev Presscuta, koji je u vlasništvu slovenske MCA grupe te Davora Huića, nijedna druga kuća nije iskazala interes. Na koncu je sklopljen ugovor s Presscutom u visini 273 tisuće kuna, koliko je bila i procijenjena vrijednost posla u samom natječaju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo