106 prijavljenih radova za IdejuX

Na natjecanje IdejaX koje se održava u sklopu Dana komunikacija, središnje hrvatske marketinške manifestacije, prijavljeno je 106 radova od strane 61 oglašivača i 20 agencija.

10.5.2013.
11:59
VOYO logo

Vezano uz broj prijava i očekivanja od ovogodišnjeg natjecanja Vanja Blumenšajn, predsjednik žirija nagrade X je izjavio:

"Ove godine zaprimili smo nešto manji broj prijava u odnosu na prošlogodišnje natjecanje. Svjesni smo stanja u gospodarstvu, oglašavanje nije zatvoren sustav i vremena nisu naklonjena kreativnom tržišnom komuniciranju. Klijenti se uglavnom okreću kratkoročnim, prodajnim ciljevima, pa je bilo za očekivati nešto manji broj prijava na IdejuX. Uvijek pozdravljam i dozu zdrave samokritičnosti prilikom prijave. Ipak, vjerujem da će se kao i svake godine između radova istaknuti nekoliko vrlo dobrih uradaka koji zaslužuju biti nagrađeni."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Uz Grand Prix nagradu te prestižne nagrade za agenciju i oglašivača godine, žiri ove godine dodjeljuje i posebnu nagrada za najbolju cjelovitu kampanju kao i posebne nagrade za radove koji budu izdvojeni zbog posebnih elemenata kao što su najbolji dizajn i art direction, najbolji copywriting, najbolja upotreba tehnologije i najbolja izvedbena vještina.

U skladu s ovim sustavom ocjenjivanja povećava se i bodovna razlika finalista i pobjednika tako da će osvajanje nagrade X biti istinska potvrda kvalitete i kreativnosti njihovih autora.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

O dobitnicima nagrada, odlučivat će stručni žiri sastavljen od najiskusnijih marketinških stručnjaka u Hrvatskoj, a pobjednici će biti proglašeni u petak 17. svibnja u 21h na svečanoj dodjeli nagrada u hotelu Lone u Rovinju.

Članovi žirija ovogodišnjeg natjecanja su: Nikola Žinić (Bruketa&Žinić OM), Almir Okanović (BBDO Zagreb), Goran Božić (McCann Erickson), Veljko Žvan (Grey Worldwide Zagreb), Kruno Serdar (Unex grupa), Krešimir Purgar (Publicis), Danijel Vuković (Fahrenheit), Davor Runje (Drap), Jakov Vilović (Utorak), Maro Pitarević (Digitel) i Vladimir Končar (Studio Revolucija), uz predsjednika žirija Vanju Blumenšajna iz Imago reklamne agencije.

Sve informacije o Danima komunikacija, cijenama kotizacija i prijavama sudionika mogu se pronaći na web stranici festivala: www.danikomunikacija.com.

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 31 članicu i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo