Dizajnirana je nova shema koja bi trebala vratiti kupcima povjerenje u kupovinu putem interneta. Ona dolazi kao odgovor na istraživanja koja su pokazala veliko nepovjerenje prema online kupovanju, čak i kod uobičajenih korisnika interneta. Dopisnik BBC-ja za internet Rory Cellan-Jones izjavljuje da je istraživanje, provedeno od strane Consumers´ Association, pokazalo da polovica populacije korisnika interneta nikad ništa ne kupuje online, a tek manje od četvrtine vjeruje da je takva kupovina sigurna.
Žene su još više skeptičnije od muškaraca prema online kupovini. Dok e-komercijalna industrija uvjerava da je korištenje kreditnih kartica na internetu sigurno, među korisnicima postoji velika zabrinutost zbog mogućnosti prijevare.
Stoga Consumers´ Association pokreće shemu Trust UK, koja se opisuje kao e-žig. Online dućani će prije dopuštenja o prikazivanju e-žiga morati potvrditi pravila ponašanja. Shemu Trust UK podupire i britanska vlada čiji su ministri svjesni da od njihove želje da Britanija postane vodeća u svijetu e-trgovine neće biti ništa ako tvrtke ne uvjere više ljudi da se u kupovini koriste internetom.