Mali mostić koji spaja Čiovo i kopno za vrijeme sezone je noćna mora vozača. U kolonama se nekad čeka i po par sati. Problem će, obećavaju u Vladi, riješiti novi preklopni most. Trogirani baš i nisu uvjereni.
Taksisti nekad čekaju po dva sata zbog vožnje od 50 kuna.
Vlada obećava brzu gradnju. Most na Čiovu koštat će 32 milijuna eura. 80 posto dat će Unija. Početak gradnje najavljen je za zimu iduće godine a kraj 2016. Potpredsjednik Vlade Grčić poručuje - to nije sve.
"Mi ćemo vas sada bombardirati projektima koje smo dvije godine spremali. Pripremali smo vrijedno projekte. I sad će svako malo izlaziti na vidjelo rezultati našeg rada. Mi smo sve pripremili da ova tri projekta moraju biti dovršena do 2016. godine", kazao je potpredsjednik Vlade Branko Grčić.
I kada se krene od Čiova prema Splitu prometne gužve teško je izbjeći. To se planira riješiti splitskom obilaznicom u tri nova dijela. Za projekt težak više od 37 milijuna eura - novac će većim dijelom kapnuti iz Bruxellesa. Graditi bi se trebalo početi već ove godine - u Hrvatskim cestama kažu - sve spremno.
"Proveden je postupak studije utjecaja na okoliš. Studija opravdanosti, svi glavni izvedbeni projekti. Granica pomorskog dobra. Građevinska dozvola", kazao je Jurica Krleža, predsjednik uprave Hrvatskih cesta.
Vlada najavljuje da će i gužve u Vodicama za dvije godine biti riješene. Također obilaznicom koja će koštati čak 66 milijuna eura. Vlada ne odustaje niti od dugoočekivanog Pelješkog mosta.
"Studija preizvodljivosti je završena izabrabna je najbolje rješenje... to je most, to je most... ponavljamm to je most!" rekao je ministar prometa Siniša Hajdaš Dončić.
I dok je Pelješki most tek još uvijek samo san, izgradnjom mosta kopno-Čiovo planira se još više približiti otok Čiovo, poboljšati veze prema zračnoj luci i autocesti te doprinijeti očuvanju povijesne jezgre Trogira.