Val solidarnosti prema francuskom satiričnom časopisu Charlie Hebdou nakon terorističkih napada u siječnju povećao je broj pretplata 20 puta, na više od 200 tisuća, rekao je urednik Eric Portheault.
"Premašili smo 200 tisuća pretplatnika", rekao je Portheault, što je ukupni prihod od 14 milijuna eura (108 milijuna kuna) s obzirom na prosječnu pretplatu od 70 eura (540 kuna).
Prije napada Charlie Hebdo imao je samo 10 tisuća pretplatnika. Časopis je primio i 2,37 milijuna eura (18,25 milijuna kuna) donacija, a novac će biti uplaćen obiteljima žrtava napada, rekao je Portheault. Charlie Hebdo bi akumulirano od prodaje, pretplata, donacija i javne pomoći mogao uprihoditi gotovo 30 milijuna eura (230 milijuna kuna), što je fantastičan novac za časopis koji je prije napada imao financijskih problema.
Idući broj Charlie Hebdoa izlazi 25. veljače.
Prvo izdanje nakon napada u kojem je ubijeno 12 ljudi pripremljeno je u uredima lista Liberation i izašlo je tjedan dana kasnije od uobičajenog rasporeda.
Tiraža časopisa je inače oko 60 tisuća primjeraka, a prvi broj nakon napada zbog goleme potražnje, posebno u inozemstvu, otisnut je u 7,3 milijuna primjeraka.