Mogu li podcasti uspjeti, zašto ih nema više, kada će i hoće li uopće i u Hrvatskoj 'eksplodirati', kakva su iskustva onih koji su počeli te što savjetovati onima koji bi htjeli početi s podcastom - pitanja su na koja će se odgovarati na panelu o podcastima u sklopu ovogodišnje konferencije Digital Shapers. Temom podcasta 28. studenog u kinu Kaptol Boutique Cinema bavit će se najpoznatiji hrvatski podcasteri među kojima Ivan Brezak Brkan s Netokracija podcasta, Maša Zibar s nemojme. i Saša Tenodi s podcasta Surove strasti.
Digitalni radio, sadržaj u audio obliku, samo su neke od definicija podcasta za koji mnogi u Hrvatskoj još uvijek ili nisu čuli ili ga ne razumiju ili im nije sasvim jasno što on predstavlja. Iako se na svjetskoj sceni pojavio prije 15-ak godina u Hrvatskoj još nije postigao veliki uspjeh kao što je to slučaj u svijetu gdje postoje podcasterske zvijezde koje zarađuju i stotine milijuna dolara od oglašavanja. Jedan od najnovijih na domaćoj sceni je Netokracija podcast čiji će osnivač Ivan Brezak Brkan govoriti na Digital Shapersima.
Ivan Brezak Brkan
Maša Zibar
Najbrže rastući digitalni kanali
“Podcastovi su u 2019. jedan od najbrže rastućih digitalnih kanala. Google je uvjeren u globalni uspjeh podcastova, tako da je nedavno pojačao njihovo pozicioniranje u rezultatima pretraživanja, ali i pokrenuo Google Creators fond koji je uložio u podcastove iz SAD-a, Španjolske, Libanona, Čilea i drugih zemalja. Na panelu ćemo po prvi put u Hrvatskoj proći stanje domaće podcast scene s nekima od najpopularnijih starih i novih podcastera. Pri tome ćemo svakako istaknuti i kako marketinški profesionalci mogu ovaj novi format iskoristiti za svoje kampanje!”, najavio je Ivan Brezak Brkan.
A da je podcast jedan od najbrže rastućih digitalnih kanala svjesni su i Maša Zibar koja s kolegama Ninom Remenar i Filipom Jančikom radi podcast nemojme. i Saša Tenodi koji s Ivanom Vorasom snima Surove strasti.
„Sadržaj na društvenim mrežama mijenja se neizmjerno brzo. Ljudi su stalno željni nečeg novog, drugačijeg i svježeg. Kako sam na društvenim mrežama intenzivno prisutna više od šest godina bitno mi je da sam stalno u koraku s trendovima. Podcast je jedna od formi koja je vani doživjela pravi boom, a u Hrvatskoj smo ju tek zagrebali po površini. Svi pričaju o tome kako ljudi nemaju strpljenja konzumirati sadržaj dulji od pola minute, ali podcast u trajanju sat i pol pokazuje drugačije statistike. Ljudi žele i vole gledati dulju formu sadržaja. Je li podcast održiva forma u Hrvatskoj i na koji način uspjeti zadržati pažnju gledatelja pričat ćemo na ovom zanimljivom panelu“, obećala je Maša.
Saša Tenodi
Kvalitetan engagement
„Na Shapersima ćemo, između ostalog, govoriti i o novim načinima kvalitetnog engagementa kad su podcasti u pitanju. Usporedit ćemo lajkanje i komentiranje na društvenim mrežama i vrijeme konzumacije, ali i ispričati svoje iskustvo omiljenog projekta“, rekao je Saša Tenodi, inače licencirani NLP trener.
Organizator konferencije Digital Shapers, RTL Hrvatska, svjestan je koliko je dubinska transformacija medija, gospodarstva i cijelog društva nužna te zato svake godine za sve sudionike priprema zanimljive edukativne panele.
Ulaznice za Digital Shapers konferenciju su u prodaji putem sustava Entrio, a njihova early bird cijena do 1. studenog je 600 kuna. Sve dodatne informacije dostupne su na službenoj web stranici Digital Shapers i Facebook stranici.