Predstavnici PR i marketinških odjela, direktori i zaposlenici brojnih hrvatskih tvrtki, kao što su EPH, HBO, Hypo Group, 24 sata, Večernji list, emmezeta i dr. sudjelovali su na pet stručnih predavanja o Facebooku.
Raspravljalo se o važnosti Facebooka za poslovanje hrvatskih i regionalnih tvrtki te o načinima izrade uspješnih Facebook strategija.
Sudionici su imali priliku učiti o Facebook aplikacijama, gerilskom marketingu na najvećeoj online društvenoj mreži na svijetu, plaćenom oglašavanju (Facebook ads), a kao najvažniji aspekt istaknuta je važnost kvalitetnog community menadžmenta te interakcije s korisnicima.
Na panelu održanom tijekom konferencije raspravljalo se o budućnosti Facebooka te o problemima s postavkama privatnosti oko kojih se posljednjih dana naveliko rapravlja.
Predavanja su držali poznati domaći stručnjaci za društvene mreže, internet i online komunikaciju: Ivan Brezak Brkan, Nebojša Grbačić, Daniel Kašaj, Mario Frančešević i Luka Sučić.
Program Faceokracija nastavljen je danas - radionicom na temu Facebook profila, grupa, događaja...
Više:Faceokracija