PREKRASNA GESTA /

Mladen Kušec pomaže djeci s Downovim sindromom

Image

Poznati pisac i novinar se prilikom druženja s djecom prisjetio i svog djetinjstva jer se na mjestu današnje Knjižnice Augusta Cesarca igrao kao dijete.

28.5.2014.
12:00
VOYO logo

Poznati dječji pisac i novinar, Mladen Kušec, velikodušno podupire humanitarnu kampanju „Reci DA!“ koju su pokrenule tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska, a kojoj je cilj prikupiti sredstva za nabavu edukativnih materijala za djecu sa sindromom Down. Na druženju u zagrebačkoj Knjižnici Augusta Cesarca donirao im je knjige, a djeci je posvetio i jednu priču. Poznati pisac i novinar se prilikom druženja s djecom prisjetio i svog djetinjstva jer se na mjestu današnje Knjižnice Augusta Cesarca igrao kao dijete. 

Ima jedan dječak imenom Jan. Putuje taj dječak imenom Jan svijetom sasvim drugačije od onog kako smo navikli.  Nisu to velika putovanja, ali su uvijek neobična. Nisu ta putovanja  ni opasna, ali se događaju iznenadno, potpuno neočekivano i zato svi koji Jana poznaju trebaju  biti uvijek spremni krenuti s njim…“ Početak je to „Priče o ljubavi, Janu i sreći“ koju je za dječaka Jana, rođenog sa sindromom Down, napisao dječji pisac i novinar, Mladen Kušec.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dječak Jan, ali i još dvadesetero djece sa sindromom Down okupilo se u zagrebačkoj Knjižnici Augusta Cesarca na druženju s Mladenom Kušecom organiziranom u sklopu humanitarne kampanje„Reci DA!“. Cilj  kampanje je prikupljanje sredstava za nabavu suvremenih i tehnološki naprednih edukativnih materijala koji su neophodni za lakše učenje i uključivanje u svakodnevni život djece sa sindromom Down. Mladen Kušec, koji se velikodušno uključio u kampanju „Reci DA!“ donirao je djeci svoje knjige koje im je i potpisao. Dio knjiga „Bijela vrana“ bit će doniran i drugim lokalnim udrugama za sindrom Down koje djeluju diljem Hrvatske.

„Druženje s djecom koja su rođena s ovim sindromom me je obogatilo i kao novinara i kao pisca za djecu. I druga su djeca iskrena i otvorena, ali djeca sa sindromom Down baš uvijek kažu ono što misle i zato je druženje s njima uvijek puno smijeha i nepredvidivih situacija. Tijekom jednog kraćeg druženja snimio sam dovoljno materijala za čak tri radijske emisije „Bijela vrana“. U druženju s njima je nastala i ideja za „Priču o ljubavi, Janu i sreći“ jer sam upoznao i nevjerojatnu ljubav koju roditelji pružaju djeci sa sindromom Down“, izjavio je Mladen Kušec.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na potrebu za obrazovanjem djece sa sindromom Down tvrtkama P&G i Lidl Hrvatska ukazali su u Hrvatskoj zajednici za sindrom Down. Predstavnici Zajednice u posljednjih nekoliko godina su postigli izniman napredak uključivanjem djece u vrtiće i škole, no i dalje su im potrebni posebno prilagođeni edukativni materijali.  

„Pokazalo se da djeca sa sindromom Down puno lakše svladavaju jezik, ali i ostale vještine uz aplikacije koje su dostupne na tabletima te uz programske pakete Boardmarker. No, ova pomagala i potrebni edukativni materijali većini djece nisu dostupni zbog visokih cijena. Kampanja „Reci DA! će nam pomoći da svladamo i ovu prepreku kako bi naša djeca mogla pokazati puni potencijal te kako bi se lakše uključili u život zajednice“, rekla je predsjednica Hrvatske zajednice za Down sindrom, Dinka Vuković.

Kampanja „Reci DA!“ se provodi u svim trgovinama Lidl Hrvatska, a trajat će sve do kraja lipnja. Za kupnju bilo kojeg P&G proizvoda u Lidl trgovinama, P&G donira jednu kunu za nabavu edukativnih pomagala. U Hrvatskoj živi oko tisuću i šesto osoba sa sindromom Down, a  oko devet stotina ih je u dobi do 20 godina.

„Priča o ljubavi, Janu i sreći“ koju je za dječaka Jana, rođenog sa sindromom Down, napisao dječji pisac i novinar, Mladen Kušec nalazi se odvojeno u prilogu maila.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kratki video film o djeci sa sindromom Down možete preuzeti na sljedećem linku: https://www.youtube.com/watch?v=GEBEIKb-grc.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo