Microsoft se ispričao zbog oglasa na Twitteru za album Amy Winehouse

26.7.2011.
12:42
VOYO logo

"Isprike svima ako je naš raniji tweet o 'downloadu' Amy Winehouse izgledao kao isključivo komercijalno motiviran," navodi se u isprici na Twitter profilu tweetbox360 Microsoftova PR odjela u Britaniji "To nam uopće nije bila namjera, uvjeravamo vas", nastavlja se poruka.

"Microsoft se našao na meti razbješnjelih online korisnika tijekom vikenda nakon što je na istom Twitter profilu pozvao ljude da se sjete Amy Winehouse na način da kupe digitalne verzije njezina "Back to Black" albuma na glazbenom servisu social.zune.net.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zune je Microsoftova online trgovina na internetu za skidanje glazbe, filmova i drugih zabavnih sadržaja na računala, pametne telefone (smartphones) i Xbox 360 igraće konzole.

Odgovori na Twitteru koji su kritizirali Microsoft najčešće su uključivali riječi "pohlepno" i "odvratno".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Najnoviji album Amy Winehouse u ponedjeljak je bio na vrhu prodaje u Appleovoj online glazbenoj trgovini iTunes.

Amy Winehouse pronađena je u subotu mrtva u svom stanu u Londonu. Kao uzrok smrti mediji spominju predoziranje drogom, ali policija još ništa službeno nije objavila.

"Sa smrću Amy W. svijet je izgubio veliki talent. Naše misli su s Amynom obitelji i prijateljima u ovom vrlo tužnom trenutku", stoji u najnovijoj poruci na Twitter profilu Microsoftova PR-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prethodni članci: arti-201103140280006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo