Mnogi su predviđali kako će ruska tenisačica doživjeti veliki debakl, no dogodilo se upravo suprotno. Sugarpova brend postao je iznimno uspješan i popularan posebno u SAD-u i Rusiji, a obožavaju ga posebno djeca i tinejdžeri.
U utorak se svijetom čak proširila ideja kako će Marija Šarapova za skorašnji US Open promijeniti prezime u Sugarpova. No, takvo što se neće dogoditi, a menadžer ruske tenisačice je izjavio kako je Marija od svega odustala jer bi joj administrativni akti uzeli previše vremena dok se priprema za njujorški turnir.
Šarapova je željela napraviti spomenutu promjenu u svrhu reklamiranja vlastitih slatkiša. Šarapova je, navodno, prvo zatražila od Vrhovnog suda u Floridi promjenu svojeg imena u Marija Sugarpova koje bi vrijedilo samo za US Open, točnije dok se natječe na njemu, ali je potom ipak odustala od svega.
"Marija i njen tim su mislili kako je to dobra i zabavna ideja. Htjeli su napraviti nešto posebno, ali ponavljam da se od svega odustalo zbog manjka vremena", rekao je menadžer uspješne tenisačice.