M&M bomboni su sve samo ne obični bomboni, ovom ide u prilog i činjenica da je svjetski poznata marka opstala na tržištu skoro pedeset godina.
Promjena imena bombona odnosi se na tekst uz samo ime M&M, do sada je naime uz ime pisalo obični-stari M&M, nakon 46 godina biti će preimenovani u mliječno-čokoladne M&M.
Prema mišljenju stručnog markentiškog tima čokolada koju koriste M&M bomboni je predobra da bi se nazivala običnom, jer kada neki proizvod doživi skoro pedesetu godinu opstanka na tržištu znači sve drugo samo ne da je običan.
M&M je svojim proizvodima dao naziv "obični stari M&M" kada je 1954 na tržište lansirao M&M od kikirikija.
Uz novi moto ŤIsta dobra čokolada sa puno boljim imenomť, lansiran je i novi vizualni identitet smeđe bijelih paketića. Tako sada animirani bombončići u reklami govore "ja nisam obični M&M, ja sam mlječno čokoladni M&M".
Promjena imena nije zbunila kupce, zapravo im je ponovo obratila pažnju na sam proizvod. Da se radi o vrlo ozbiljnom poslu a ne o nekakvoj šali govori činjenica da se M&M čokoladni bomboni dobro prodaju šireći svoje tržište.