Nakon izuzetnog uspjeha na tržištu Bosne i Hercegovine na kojem je tržišni udjel Leda ove godine dosegnuo 70 posto, namjeravamo iduće godine krenuti u "osvajanje" tržišta Jugoslavije, kazao je direktor Leda Mislav Galić na božićnom susretu s novinarima i poslovnim partnerima.
Ova je godina, po njegovim riječima, još uspješnija od rekordne 1999., a prihodi tvrtke porasli su sedam posto, dok je tržišni udjel na hrvatskom tržištu uvećan za daljnjih dva posto. U 1999. godini Ledo je ostvario 500 milijuna kuna ukupnog prihoda.
Za iduću godinu Ledo najavljuje i brojne nove proizvode iz svog sladolednog asortimana, no kako se na domaćem te tržištu susjedne BiH Ledo dokazao kao "leader" po udjelu, iz tvrtke namjeravaju krenuti i osvajanje drugih tržišta, što će zahtijevati i daljnja investiranja u ta tržišta.
Nazočnima se obratio i predsjednik koncerna Agrokor Ivica Todorić, koji je ponovio kako je želja njegove kompanije daljnja internacionalizacija poslovanja.
Kao što je Ledo na BiH tržištu postao vodeći od svi proizvođača sladoleda tako namjerava kroz novu akviziciju tvrtke Kiseljak krenuti i u osvajanje tržišta mineralnih voda, kazao je Todorić.