Naime, ovaj se britanski online glazbeni servis želi se još više društveno „rastegnuti“ te postati još protočniji. Last.fm, koji mjesečno broji oko 30 milijuna korisnika diljem cijelog svijeta, još se od svog začetka 2002. godine bori s velikom konkurencijom ostalih društvenih mreža.
Potpredsjednik proizvodnje Matthew Hawn za BBC je izjavio kako želi da Last.fm bude vezivno tkivo između servisa kao što su to Spotify, iTunes i druga mjesta na kojima ljudi mogu objavljivati svoje glazbene ukuse online.
Ovaj su glazbeni servis dizajnirala trojica prijatelja iz Hoxtona u istočnom Londonu, a tada je bio kreiran uglavnom za njihove potrebe i ljude s kojima su se oni družili.
Danas je glavni fokus Last.fm-a u stvaranju mainstream usluga te ovaj glazbeni servis povezati s ostalim društvenim mrežama kao i sa što više raznih glazbenih iskustava.
Hawn je također rekao da Last.fm radi na takozvanoj scrobbling usluzi kako da ona postane puno protočnija i lakše rukovodljiva.
Scrobbler automatski ispunjava vašu glazbenu knjižnicu tako da je ažurira onim pjesmama koje ste slušali na vašem kompjutoru ili čak iPodu. Također, ova opcija omogućava korisnicima da određeni glazbeni stil koji slušaju na Last.fm-u mogu „pratiti“ i putem iTunesa,
Naime, kada se neka pjesma scrobbla ona tada postaje dijelom vaše osobne playliste te se tada javlja usluga koja vam preporuča što bi vam se dalje moglo svidjeti.
Ako je Foursquare mjesto na kojemu možete objaviti gdje se trenutačno nalazite, Facebook gdje se možete društveno povezati, onda je Last.fm pravo mjesto na kojemu svima možete objaviti svoj glazbeni ukus.