U poznatom kazališnom centru, pred popunjenim gledalištem, dvosatnim programom prezentirana je suvremena hrvatska drama američkim kazališnim profesionalcima.
Predstavljanje je započelo kratkim pozdravnim govorom Franka Hentschkera, izvršnog direktora Martin E. Segal Theater centra, a nastavljeno je Bokinim izlaganjem o suvremenom hrvatskom dramskom pismu u europskom kontekstu.
On je naglasio kako je hrvatska drama danas živa i kako postoji niz projekata podržavanih od Ministarstva kulture, ali i profesionalnih kazališta koji promoviraju suvremenu dramatiku, posebno istaknuvši natječaj Marina Držića za novi dramski tekst. Činjenica da je više od polovica tekstova izvođenih na hrvatskim scenama djelo domaćih autora, izazvala je poseban interes publike, baš kao i spoznaja da je hrvatska drama prve značajne autore imala u 16. stoljeću.
Program je nastavljen scenskim čitanjem dijelova drama Žena bomba Ivane Sajko i InvisibleTene Štivičić koje je režirao Talijančić, a sudjelovali su američki profesionalni glumci Gillian Chadsey, Meghan Finn, Joe Gregori, Michael P-F. Smith i Sammy Tunis.
Nakon toga prikazani su video inserti iz kazališnih produkcija nastalih po dramama Sajkove i Štivičić, da bi program bio zaključen predstavljanjem autorica i odgovaranjem na pitanja publike o situaciji u suvremenom hrvatskom kazallištu na koja su odgovarale autorice, te Boko i Talijančić. Publiku je, između ostalog zanimalo kako se financiraju hrvatska kazališta, postoje li profesionalni ansambli te kakve se drame danas pišu i izvode. Koliko je ratna tematika prisutna u suvremenom hrvatskom kazalištu s obzirom na svježu traumu, te što trenutno pišu Sajko i Štivičić također su bila neka od pitanja iz publike.
Program održan na engleskom jeziku naišao je na velik interes američke publike, a boravak hrvatskih kazalištaraca u New Yorku nastavlja se ovih dana brojnim susretima s ravnateljima i dramaturzima newyorških kazališta zainteresiranih za novu europske dramu.
Program kojisu organizirali i realizirali Ivan Talijančić i Jasen Boko održan je pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture RH, a suorganizatori su bili Ured za kulturu grada Zagreba, Hrvatsko društvo dramskih umjetnika, FACE Croatia i Doors Art Foundation i kazališna skupina WaxFactory.