Globalne društvene mreže su carstvo moderne pasivnosti
Hiperkomunikacija i virtualno življenje posredstvom globalnih društvenih mreža rezultiraju enormnom produkcijom fotografija koje konzumiramo na svakodnevnom nivou. Globalne društvene mreže afirmiraju pojavno i izjednačavaju cjelokupan društveni život ljudi s tom pojavnošću. Deficit bliskosti i supstitucija stvarnog prostora virtualnim predstavljaju vidljivu negaciju života. Zato možemo reći da su globalne društvene mreže (Facebook, Twitter i dr.) carstvo moderne pasivnosti. Individualna stvarnost postala je društvena i pojavljuje se isključivo kad zapravo nije stvarna. Pogled je nadvladao dodir, hiperprodukcijom slika prikazuje se svijet koji se više ne može direktno doživjeti.
Posljedica sloma tradicionalnog shvaćanja intime
Kršić se vješto poigrava dihotomijom stvarnosti tako što je preobličenu plasira u virtualni prostor. U svakodnevnom prepoznavanju usputnih motiva, medijskih slika (reklamne fotografije/grafike), pikturalnosti arhitekture, nastala je serija fotografija koja predstavljaju kritiku konglomerata beznačajnih slika.
Snimljene iPhoneom, modificirane isključivo aplikacijama unutar smartphonea, ironično su smještene u simulaciju formata polaroid-fotografije.
Kršićeve fotografije su rezultat konstantnog stvarnog koračanja, reprodukcije života u trodimenzionalnom svijetu i posljedica sloma tradicionalnog shvaćanja intime. (Emma Szabó, Beograd 2013.)
Izložba Dejana Kršića Gentlemen fake polaroids vol. 1: The Age of Self bit će otvorena u petak, 31. svibnja u 20 sati u galeriji Makina, Kapitolinski trg 1, Pula. Izložbu možete pogledati do 20. lipnja.