Na popisu od 173 izlagača nalaze se najprestižnije galerije iz Madrida, NewYorka, Kopenhagena, Amsterdama, Berlina, SaoPaola, Pariza, Varšave, Londona, itd.
Ovog listopada, vise od 60.000 posjetitelja prošetali je FriezeArtFairom. Kustosi, umjetnici, kolekcionari, galeristi, novinari, kao i široka publika koja samo uživa u umjetnosti, čekali su u nepreglednom redu u želji da udju na sajam. Frieze je za suvremena umjetničkadogađanja u sedam godina svog postojanja postao nezaobilazno mjesto.
U izuzetno jakoj konkurenciji pariška galerija FrankElbaz iz Pariza prošla je strogo žiriranje sa predstavljanjem trojice umjetnika iz zagrebačke grupe Gorgona. Julije Knifer, Mangelos i Josip Vaništa danas su velika imena suvremene umjetnosti, u ozbiljnim su muzejskim i privatnim kolekcijama, no ovo je prvi put da su izloženi na jednom svjetskom sajmu. U blizini galerija poput WhiteCube, MarianGoodman ili Gagosian, njihovi radovi su izazvali veliko zanimanje.
U centralnoj aleji, posebno uspješan postav privukao je poglede velikog broja posjetioca. Od Vaništine srebrne linije, preko Mangelosovih no-art tempera do Kniferovih meandra provlačila se linija povezujućinaše umjetnike vizionare, koji su već krajem pedesetih godina nagovijestili ono sto će kasnije povijest umjetnosti zabilježiti kao konceptualnu umjetnost, instalaciju, akcije ili performanse.
Osim slika galerist Frank Elbaz izložio je i dokumente iz epohe, poput nekoliko brojeva anti-časopisa Gorgona koje su posjetioci listali s bijelim rukavicama. Velika umjetnička imena kao Piero Manzoni, Dieter Roth, Victor Vasarely, surađivali su joššezdesetih godina na časopisu, postojali su i kontakti sa Yves Kleinom i Marcel Duchampom s kojima suradnja nije bila ostvarena zbog smrti tih umjetnika. Direktor londonske galerije Gagosian, članovi komiteta sajma Art Basel, kustosi velikih muzeja, televizijske ekipe, novinari umjetničkihčasopisapomno su proučavaliizloške i raspitivali se o pojedinostima djelovanja Gorgone.
Činjenica da su radovi Knifera, Mangelosa i Vanište doživjeli tako dobar prijem na londonskom salonu, gdje je teško nositi se sa spektakularnim postavama najutjecajnijih galerija, koje izlažu trenutačne svjetske umjetničke zvijezde, samo još jednom dokazuje da se radi o značajnom europskom umjetničkom pokretu koji zaslužuje jednu ozbiljnu kritičku retrospektivu prikazanu u velikim umjetničkim centrima.