Putujte Londonom i Parizom iz vlastitog naslonjača

Brazilska marketinška agencija IESP autor je nove kampanje za londonsku izdavačku kuću Penguin u kojoj oznati britanski izdavač knjiga promovira slogan Travel with words, meet the world.

22.4.2010.
11:44
VOYO logo

Cilj nove kampanje Penguina je poticanje čitatelja da kroz čitanje, knjige i riječi otputuju te kroz taj „alternativni" način putovanja, upoznaju svijet.

Ideju Penguina su na promotivnim posterima grafički prenijeli dizajneri iz IESP-a, jednostavnom kombinacijom tipografije, asocijacije i brendinga.

Naime, na promotivnim posterima ispisano je ime grada, točnije tri europske poznate destinacije, Londona, Pise te Pariza, čije su ikonične građevine, a u slučaju Londona prepoznatljivi javni gradski prijevoz, bojom, oblikom te poigravanjem s tipografijom uklopljeni u imena gradova.

Više o ovoj zanimljivoj kampanji pročitajte na Pogledaj.to.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
race of
7. I 8. OŽUJKA NE PROPUSTI!
VOYO logo
Još iz rubrike
Image

Artistico predstavlja zanimljiv festivalski program i poziva na najkreativniju nabavku poklona

Još iz rubrike
Image

Artistico predstavlja zanimljiv festivalski program i poziva na najkreativniju nabavku poklona

Image
POTRESNA IZLOŽBA U TEHNIČKOM MUZEJU /

Skupili mučna sjedočanstva ljudi koji su zlostavljani: 'Treba iznimna hrabrost jer društvo nas uči šutnji'