Putujte Londonom i Parizom iz vlastitog naslonjača

Brazilska marketinška agencija IESP autor je nove kampanje za londonsku izdavačku kuću Penguin u kojoj oznati britanski izdavač knjiga promovira slogan Travel with words, meet the world.

22.4.2010.
11:44
VOYO logo

Cilj nove kampanje Penguina je poticanje čitatelja da kroz čitanje, knjige i riječi otputuju te kroz taj „alternativni" način putovanja, upoznaju svijet.

Ideju Penguina su na promotivnim posterima grafički prenijeli dizajneri iz IESP-a, jednostavnom kombinacijom tipografije, asocijacije i brendinga.

Naime, na promotivnim posterima ispisano je ime grada, točnije tri europske poznate destinacije, Londona, Pise te Pariza, čije su ikonične građevine, a u slučaju Londona prepoznatljivi javni gradski prijevoz, bojom, oblikom te poigravanjem s tipografijom uklopljeni u imena gradova.

Više o ovoj zanimljivoj kampanji pročitajte na Pogledaj.to.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
direkt
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike
Image

Artistico predstavlja zanimljiv festivalski program i poziva na najkreativniju nabavku poklona

Još iz rubrike
Image

Artistico predstavlja zanimljiv festivalski program i poziva na najkreativniju nabavku poklona

Image
POTRESNA IZLOŽBA U TEHNIČKOM MUZEJU /

Skupili mučna sjedočanstva ljudi koji su zlostavljani: 'Treba iznimna hrabrost jer društvo nas uči šutnji'