Noć koja je okupila više od 300 tisuća Hrvata

Muzealci su zbrojili – Noć muzeja 2011. okupila u cijeloj Hrvatskoj rekornih 314.659 posjetitelja, za razliku od prethodne godine kada je ta brojka iznosila 278.170.

29.1.2011.
18:21
VOYO logo

Atraktivno razgledavanje pokazuje da je Hrvatsko muzejsko društvo, u suradnji s muzejskim institucijama i ovaj put manifestaciju organiziralo s iznimnim uspjehom u 67 mjesta gdje su ta muzeji, galerije i srodne ustanova u kulturi od 18 sati do sat poslije ponoći nudile su atraktivan program na 160 lokacija.

U Splitu je bilo 52.797 posjetitelja, 21.383 u Rijeci, 17.979 u Osijeku, 13.850 u Zadru, 6.727 u Dubrovniku, 4.800 u Puli, 4.018 u Karlovcu, 3.236 u Koprivnici, 3.100 u Čakovcu...

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U najbrojnijim i najvećim, zagrebačkim muzejima, bilo je 160.838 posjetitelja, a od tog broja najviše njih bilo je u Muzeju suvremene umjetnosti (23.000), potom u Tehničkom muzeju (19.652), u Klovićevim dvorima (13.000), u Arheološkom muzeju (9.968), u Muzeju Mimara (8.700), u Hrvatskom prirodoslovnom muzeju i Muzeju grada Zagreba (8.600) te u Muzeju za umjetnost i obrt (7.578).

Posebno valja istaknuti značajnu posjećenost muzeja, zavičajnih zbirki i galerija diljem Hrvatske pa je 2.100 posjetitelja bilo u Dvoru Trakošćan, 660 u Hlebinama, 418 u Gospiću te 263 u Kaštel Lukšiću. Po prvi puta u Noć muzeja uključili su se Crikvenica (700 posjetitelja), Škrip na Braču (560), Iž (160), Ilok (361), Korčula (120), Krk (203), Smiljan (127), Generalski Stol (72) i Otavice (400).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Brojnu publiku privukle su atraktivne izložbe, ali i popratna događanja: pedagoške radionice, predavanja, okrugli stolovi, stručna vodstva, performansi, recitali i koncerti, filmske projekcije, modne revije, prigodne prodaje kataloga, promidžbenog materijala i suvenira, aukcije, pričaonice i glazbene slušaonice, promatranja kroz teleskop, promocije i prezentacije te druženja s umjetnicima i donatorima, navode autorice koncepcije Noći muzeja, Dubravka Osrečki Jakelić, predsjednica Hrvatskog muzejskog društva i Vesna Jurić Bulatović, voditeljica marketinga Noći muzeja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike
Image

Artistico predstavlja zanimljiv festivalski program i poziva na najkreativniju nabavku poklona

Još iz rubrike
Image

Artistico predstavlja zanimljiv festivalski program i poziva na najkreativniju nabavku poklona