NAJSTARIJA PREDSTAVA NA SVIJETU: /

"Stilske vježbe" obilježavaju 48 godina kontinuiranog igranja

Image
6.1.2016.
14:38
VOYO logo

"Stilske vježbe" je 1968. u Teatru ITD postavio redatelj Tomislav Radić po djelu francuskoga književnika, pjesnika i esejista Raymonda Queneaua "Exercices de style" iz 1947., u kojemu je na 99 načina ispripovijedao priču iz crne kronike. Radić, uz Tonka Maroevića, potpisuje prijevod i adaptaciju.

Prvotno zamišljena kao studentski projekt, predstava je nadrasla očekivanja i postala hit sezone odmah po premijeri, održanoj 19. siječnja 1968. u maloj dvorani Teatra ITD, s Mijom Oremović kao prvom partnericom Peri Kvrgiću.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Oremović je igrala u šezdesetak predstava prve sezone izvođenja, da bi 1970. ulogu Nje preuzela Lela Margitić. U međuvremenu, predstava je ušla u legendu - snimljena je za televiziju i radio, te postala fenomen svjetskih razmjera kao najdulje izvođena predstava na svijetu s istim glumačkim postavom, što joj je 2008. donijelo uvrštenje u Guinessovu knjigu rekorda.

Tijekom 48 godina izvođenja, predstava je osvojila brojne nagrade, te gostovala u gotovo svim većim gradovima i mjestima diljem Hrvatske i regije. Od 2007. izvodi se u produkciji Kazališta Planet Art.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Uoči svečane izvedbe bit će emitiran desetminutni dokumetarni film o "Stilskim vježbama", u kojemu autori i protagonisti govore o stvaranju i životu predstave.

‘Stol za kojim smo se družili je spao na dva stolca: ostali smo samo Špiro i ja’

Image

'Stol za kojim smo se družili je spao na dva stolca: ostali smo samo Špiro i ja'

Image

'Stol za kojim smo se družili je spao na dva stolca: ostali smo samo Špiro i ja'

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike
Image

Artistico predstavlja zanimljiv festivalski program i poziva na najkreativniju nabavku poklona

Još iz rubrike
Image

Artistico predstavlja zanimljiv festivalski program i poziva na najkreativniju nabavku poklona