Riječki dečki na terenu

I ove godine 14 put za redom realiziran je humanitarni kalendar Riječki dečki 2010. nastao kao ideja da se na jedan drugačiji i zanimljiviji način potakne humanost.

28.12.2009.
17:19
VOYO logo

Humanitarni karakter projekta od samog početka bio je usmjeren prema djeci s posebnim potrebama - Domu za djecu i mlade Kraljevica – Oštro.

Svake godine cjelokupan prihod od prodaje uplaćuje se Domu, što je doprinijelo kvaliteti života i boljoj edukaciji njegovih malih štićenika, a ove godine u projekt je ravnopravno uključen i Centar za autizam Rijeka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Projekt je krenuo kao ideja da se na jedan drugačiji i zanimljiviji način potakne humanost, prema konceptu i uz realizaciju Libre i kreativne voditeljice Dunje Pavešić.

U međuvremenu ja postao "riječki proizvod", a ovogodišnjom zagrebačkom temom po prvi put je izašao iz okvira grada u kojem je nastao. Ovo je kalendar "s pričom", na njegovim stranicama su Riječani, koji svojim likom i dijelom podržavaju ovaj projekt, a svake godine na redu je druga tema.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nakon brucoša, ragbijaša, kulturnjaka, sportaša, doktora znanosti, muškarca koji znaju kuhati, a nisu kuhari na red su došli i Riječani koji žive i rade u Zagrebu, a u kalendaru se pojavljuju ovim redom:

Fernando Soprano, PR MUO Mirza Džomba, sportaš Silvije Novak, arhitekt Prof. dr. sc. Marin Stančić, liječnik Goran Ogurlić, novinar i urednik Vanja Cuculić & Damir Bralić, dizajneri Marko Benvin, PR manager Ivica Prtenjača, književnik Branimir Lazanja, kreativni direktor Zoran Mrvoš, modni dizajner Stjepan Krajina, fizioterapeut Edvin Liverić, glumac Ivan Lupić, manager

Kalendar sadrži crno-bijele art fotografije, cijeli foto shooting nastao je u prostoru Muzeja za umjetnost i obrt u Zagrebu, koji je u trenutku snimanja bio upotpunjen izložbom Dalibora Martinisa.

Autori fotografije su dvojac Mara Bratoš i Damir Fabijanić, a pokrovitelj kalendara je tiskara Kershoffset.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Cijena kalendara je 45 kuna, prodaja se odvija se na štandovima na riječkom Korzu i u Margaretskoj ulici u Zagrebu, a svake godine u prodaju se uključuju i aktualni Riječki dečki, kao i oni iz prijašnjih godina, djelatnici Libre, prijatelji i partneri, osobe iz javnog života i volonteri.

Tradicionalnu podršku kalendaru pruža i Grad Rijeka, a riječki gradonačelnik Vojko Obersnel tradicionalno započinje prodaju prvih primjeraka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike
Image

Artistico predstavlja zanimljiv festivalski program i poziva na najkreativniju nabavku poklona

Još iz rubrike
Image

Artistico predstavlja zanimljiv festivalski program i poziva na najkreativniju nabavku poklona