Sve je to dio performansa pod nazivom Apsolutni umjetnik (Sjećanje i osjećaj) Antonio Gotovac Lauer u izvedbi Vlaste Delimar i Milana Božića.
'Kako nismo mogli preuzeti odgovornost da se brinemo za umjetničku ostavštinu koju nam je Antonio Gotovac Lauer za života ponudio, odlučili smo se nakon njegove smrti na jedan veći projekt pod naslovom Apsolutni umjetnik (Sjećanje i osjećaj) Antonio Gotovac Lauer koji ima intenciju da se njegov život i rad valorizira kroz prizmu drugog umjetnika.', objasnila je ovaj zanimljiv projekt Vlasta Delimar, jedna od dvojice njegova protagonista.
Cilj projekta bio je izvesti niz akcija i performansa u više gradova Hrvatske u kojima je Gotovac djelovao (Zagreb, Rijeka, Koprivnica, Split i Dubrovnik).
Nakon Hrvatske performansi bi se trebali nastaviti i u Veneciji, Londonu, Parizu. 'To su gradovi u kojima smo zajedno s njime planirali nastaviti naše zajedničke akcije, ali nismo uspjeli i to su mjesta na kojima je Gotovac prije radio', objasnila je Vlasta.
Ovaj je kompleksan projekt svojevrsno sjećanje na djelovanje jednog suvremenika koji je ostvario izniman utjecaj na likovno – performersku scenu te će stoga ovaj projekt, nakon izvedenih akcija i performansa, dokumentirati.
Nakon turneje po različitim gradovima Lijepe naše, završnica projekta realizirala se 30. lipnja u Zagrebu na Trgu bana Jelačića - na dan kada je Antonio Gotovac Lauer sahranjen.
Završni performans izveden po uzoru na Gotovčev performans Točno u podne iz 2003. Milan Božić i Vlasta Delimar odjeveni u crna odijela prošli su kroz Trg bana Jelačića, a pratila ih je glazbena skupina Zli bubnjari. Ispred fontane Manduševac nakratko su se zaustavili te se bacili u vodu.