Izložba Kultura pušenja: od tabua do tabua osvojila Red Dot

Dizajn intrigantne izložbe Gliptoteke HAZU, za koji je zaslužna agencija Brigada, nagrađen je na jednom od najcjenjenijih međunarodnih natjecanja na području dizajna vizualnih komunikacija.

15.7.2013.
12:43
VOYO logo

U njemačkom Essenu objavljeni su dobitnici nagrada Red Dot, među najvećima i najviše cijenjenim međunarodnim priznanjima na području vizualnih komunikacija.

Agencija Brigada, koja se bavi osmišljavanjem učinkovitih prodajnih, izložbenih i poslovnih prostora, te produkt dizajnom i arhitekturom, po drugi put je dobila ugledno priznanje Red Dot High Design Quality za svoj rad, ovaj put za dizajn izložbenog prostora Kultura pušenja: od tabua do tabua za naručitelja Gliptoteku HAZU.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Gliptoteka HAZU željela je istražiti vezu između pušenja, umjetnosti i tabua. Rezultirajuća izložba fokusirala se na ulogu koju je pušenje odigralo u hrvatskoj umjetnosti i popularnoj kulturi u proteklih 150 godina.

Uzevši kao inspiraciju fenomen dima, glavni je cilj agencije Brigada bio interpretirati ga u samom galerijskom prostoru, na način da se postojeći prostor potpuno transformira. Poigravajući se idejom tabua, osmišljena je antiizložba, prikaz koji izloške skriva čak i od samog izložbenog prostora.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ono po čemu je ova izložba zanimljiva je nestajanje konvencionalnog izložbenog prostora. Unutar njega izgrađen je novi prostor u kojem su prisutne samo cilindrične prostorije koje podsjećaju na dim. Minimalnim unutrašnjim osvjetljenjem, one su pozivale posjetitelja da im se približi, međutim tek kad su ušli, razotkrili su im se tabuizirani predmeti", izjavio je Damjan Geber, kreativni direktor agencije Brigada.

Agencija Brigada je dio grupe agencija Bruketa&Žinić OM koja je na ovogodišnjem Red Dotu osvojila čak tri nagrade. Osim za izložbu Kultura pušenja: od tabua do tabua, nagrađeni su najvišim priznanjem u kategoriji Red Dot Best of the Best, za godišnje izvješće U dobrim rukama, napravljeno u suradnji s Adris grupom. Također su nagrađeni i u kategoriji dizajna ambalaže za rovinjsko maslinovo ulje Valtida Piccola.

Projekt U dobrim rukama nagrađen je i na European Design Awardsu te na D&AD-u u Londonu, kao i brendiranje i dizajn vina Stina napravljen u suradnji s Brandoctorom. Najčitaniji online magazin o dizajnu ambalaže Dieline dodijelio im je u San Franciscu prvu nagradu u kategoriji odjeće i osobne njege za dizajn ambalaže brenda odjeće od organski uzgojenih sirovina Brokula&Ž, a TDR-ov Ronhill Prestige White proglašen je najboljim dizajnom ambalaže u cjelini na ovogodišnjem CROPAK-u.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike
Image

Artistico predstavlja zanimljiv festivalski program i poziva na najkreativniju nabavku poklona

Još iz rubrike
Image

Artistico predstavlja zanimljiv festivalski program i poziva na najkreativniju nabavku poklona