Hrvatski ilustratori mogu trljati ruke: nakon međunarodnog uspjeha s Pijevim životom, slikovnica Tomislava TorjancaKako živi Antuntun trenutačno je među najprodavanijima u hrvatskim knjižarama, a u isto vrijeme stižu i vijesti o velikom uspjehu dvojice ilustratora, Zdenka Bašića i Manuela Šumberca, prenosi Jutarnji list.
Njihova slikovnica Alisa u zemlji čudesa koju je izdao prestižni londonski Carlton, a u tiskala zagrebačka Planetopija, promovirat će se n aproljeće i u Americi.
Izdavanje slikovnice podudarit će se s premijerom dugoočekivanog istoimenog filma Tima Burtona, s Johnnyjem Deepom i Helenom Bohan Carter u glavnim ulogama.
Zdenko Bašić, dobitnik je godišnje nagrade ULUPUH-a, a veliki je uspjeh postigao i 13-minutnim animiranim filmom Guliver, na kojem je počeo suradnju s nešto mlađim Manuelom Šumbercem, a aurađivali su i na Gibonnijevom spotu Žeđam.
Na pitanje kako je došlo do ''rođenja'' slikovnice o mitskoj Alisi, Bašić je za Jutarnji odgovorio:
''Alisu, naravno, obožavam još iz djetinjstva, a ovaj način igranja riječima jako mi je blizak. Već dvije godine radim sa svojim agentima koje imam u Londonu, a preko kojih sam surađivao s izdavačima poput Templara, Oxford Pressa ili Carltona.
Kada se rade ovako skupe slikovnice (cijena je 155 kuna), riječ je o jako kompliciranom postupku. Moraju proći kroz ruke nekoliko urednika, mnogih nakladnika koji su uključeni u projekt. Kad stvaramo slikovnicu, osmislimo cijeli sistem, do najsitnijih detalja, kao univerzum s vlastitim zakonima. No, najvažnije nam je da je zadovoljan krajnji korisnik, a to je dijete. Djeca su najbolji čitatelji. Djetetu se fore ne mogu prodavati, morate biti iskreni prema njemu, ali i prema sami sebi. Autori slikovnica ne smiju prestati maštati'', izjavio je autor za Jutarnji list.