Humanitarni karakter projekta od samog početka bio je usmjeren prema djeci s posebnim potrebama - Domu za djecu i mlade Kraljevica – Oštro.
Svake godine cjelokupan prihod od prodaje uplaćuje se Domu, što je doprinijelo kvaliteti života i boljoj edukaciji njegovih malih štićenika, a ove godine u projekt je ravnopravno uključen i Centar za autizam Rijeka.
Projekt je krenuo kao ideja da se na jedan drugačiji i zanimljiviji način potakne humanost, prema konceptu i uz realizaciju Libre i kreativne voditeljice Dunje Pavešić.
U međuvremenu ja postao "riječki proizvod", a ovogodišnjom zagrebačkom temom po prvi put je izašao iz okvira grada u kojem je nastao. Ovo je kalendar "s pričom", na njegovim stranicama su Riječani, koji svojim likom i dijelom podržavaju ovaj projekt, a svake godine na redu je druga tema.
Nakon brucoša, ragbijaša, kulturnjaka, sportaša, doktora znanosti, muškarca koji znaju kuhati, a nisu kuhari na red su došli i Riječani koji žive i rade u Zagrebu, a u kalendaru se pojavljuju ovim redom:
Fernando Soprano, PR MUO Mirza Džomba, sportaš Silvije Novak, arhitekt Prof. dr. sc. Marin Stančić, liječnik Goran Ogurlić, novinar i urednik Vanja Cuculić & Damir Bralić, dizajneri Marko Benvin, PR manager Ivica Prtenjača, književnik Branimir Lazanja, kreativni direktor Zoran Mrvoš, modni dizajner Stjepan Krajina, fizioterapeut Edvin Liverić, glumac Ivan Lupić, manager
Kalendar sadrži crno-bijele art fotografije, cijeli foto shooting nastao je u prostoru Muzeja za umjetnost i obrt u Zagrebu, koji je u trenutku snimanja bio upotpunjen izložbom Dalibora Martinisa.
Autori fotografije su dvojac Mara Bratoš i Damir Fabijanić, a pokrovitelj kalendara je tiskara Kershoffset.
Cijena kalendara je 45 kuna, prodaja se odvija se na štandovima na riječkom Korzu i u Margaretskoj ulici u Zagrebu, a svake godine u prodaju se uključuju i aktualni Riječki dečki, kao i oni iz prijašnjih godina, djelatnici Libre, prijatelji i partneri, osobe iz javnog života i volonteri.
Tradicionalnu podršku kalendaru pruža i Grad Rijeka, a riječki gradonačelnik Vojko Obersnel tradicionalno započinje prodaju prvih primjeraka.