FOTO: /

Riječki dečki na terenu

I ove godine 14 put za redom realiziran je humanitarni kalendar Riječki dečki 2010. nastao kao ideja da se na jedan drugačiji i zanimljiviji način potakne humanost.

17.12.2009.
11:58
VOYO logo

Humanitarni karakter projekta od samog početka bio je usmjeren prema djeci s posebnim potrebama - Domu za djecu i mlade Kraljevica – Oštro.

Svake godine cjelokupan prihod od prodaje uplaćuje se Domu, što je doprinijelo kvaliteti života i boljoj edukaciji njegovih malih štićenika, a ove godine u projekt je ravnopravno uključen i Centar za autizam Rijeka.

Projekt je krenuo kao ideja da se na jedan drugačiji i zanimljiviji način potakne humanost, prema konceptu i uz realizaciju Libre i kreativne voditeljice Dunje Pavešić.

U međuvremenu ja postao "riječki proizvod", a ovogodišnjom zagrebačkom temom po prvi put je izašao iz okvira grada u kojem je nastao. Ovo je kalendar "s pričom", na njegovim stranicama su Riječani, koji svojim likom i dijelom podržavaju ovaj projekt, a svake godine na redu je druga tema.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nakon brucoša, ragbijaša, kulturnjaka, sportaša, doktora znanosti, muškarca koji znaju kuhati, a nisu kuhari na red su došli i Riječani koji žive i rade u Zagrebu, a u kalendaru se pojavljuju ovim redom:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Fernando Soprano, PR MUO Mirza Džomba, sportaš Silvije Novak, arhitekt Prof. dr. sc. Marin Stančić, liječnik Goran Ogurlić, novinar i urednik Vanja Cuculić & Damir Bralić, dizajneri Marko Benvin, PR manager Ivica Prtenjača, književnik Branimir Lazanja, kreativni direktor Zoran Mrvoš, modni dizajner Stjepan Krajina, fizioterapeut Edvin Liverić, glumac Ivan Lupić, manager

Kalendar sadrži crno-bijele art fotografije, cijeli foto shooting nastao je u prostoru Muzeja za umjetnost i obrt u Zagrebu, koji je u trenutku snimanja bio upotpunjen izložbom Dalibora Martinisa.

Autori fotografije su dvojac Mara Bratoš i Damir Fabijanić, a pokrovitelj kalendara je tiskara Kershoffset.

Cijena kalendara je 45 kuna, prodaja se odvija se na štandovima na riječkom Korzu i u Margaretskoj ulici u Zagrebu, a svake godine u prodaju se uključuju i aktualni Riječki dečki, kao i oni iz prijašnjih godina, djelatnici Libre, prijatelji i partneri, osobe iz javnog života i volonteri.

Tradicionalnu podršku kalendaru pruža i Grad Rijeka, a riječki gradonačelnik Vojko Obersnel tradicionalno započinje prodaju prvih primjeraka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
race of
7. I 8. OŽUJKA NE PROPUSTI!
VOYO logo
Još iz rubrike
Image

Artistico predstavlja zanimljiv festivalski program i poziva na najkreativniju nabavku poklona

Još iz rubrike
Image

Artistico predstavlja zanimljiv festivalski program i poziva na najkreativniju nabavku poklona

Image
POTRESNA IZLOŽBA U TEHNIČKOM MUZEJU /

Skupili mučna sjedočanstva ljudi koji su zlostavljani: 'Treba iznimna hrabrost jer društvo nas uči šutnji'