Hrvatska turistička zajednica u Berlinu je, na 11. međunarodnom festivalu turističkog filma i multimedijalnih uradaka za promidžbeni film Odaradosti dobila prvo mjesto u kategoriji glazbenih videa.
Turistički Oscar osvojen je u konkurenciji 180 zemalja koje nastupaju na berlinskoj burzi turizma ITB, a predstavnicima HTZ-a uručio ga je predstavnik Saveza njemačkih društava filmske i video produkcije.
U ime Hrvatske turističke zajednice, nagradu je primio v.d.
direktora Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice
NikoBulić koji nije krio
zadovoljstvo i pri tome naglasio kako je ovaj promotivni film,
spoj tradicionalnog i suvremenog te dio promidžbene kampanje
Hrvatske turističke zajednice pod sloganom "Hrvatska - nova
turistička zvijezda Europske unije", a prvenstveno je namijenjen
prikazivanju na inozemnim tržištima te će dodatno afirmirati
činjenicu da Hrvatska uskoro postaje 28. članica Europske
unije.
Ideju za spot je dala naša poznata čelistica AnaRucner nakon što je snimka njezine izvedbe "Ode
radosti" polučila velik međunarodni uspjeh.
Ova turistička 'priča' o Lijepoj Našoj započinje svitanjem na obali, vodi nas od Dunava preko svih hrvatskih krajeva, ponovno do Jadrana, gdje veliko finale Ode radosti završava na morskoj pučini.
Značajnu ulogu u filmu imaju i žitelji svih naših krajeva, gordi i ponosni na svoju povijest, kulturu i plodove svog rada.