Dobar glas festivala pročuo se daleko pa se tako dogodilo da će Weekend ove godine ugostiti ''naše gore listove'' zaista impresivnih internacionalnih karijera. Jedan od njih je i Sasha Savić, osnivatelj legendarnog sarajevskog Omladinskog Program Radija. Od Praga do New Yorka, od McCann-Ericksona do Publicis grupe, Sasha je kreirao i vodio medijske strategije za klijente poput Coca-Cole, Microsofta, Mastercarda, Intela, P&G-ja… Krajem prošle godine, Savić pak preuzima funkciju Chief Operating Officera za Havas Media North America. Tema njegova predavanja u Rovinju bit će kako se način na koji ljudi komuniciraju između sebe, način putem kojeg donose odluke vezane za kupovinu proizvoda te čovjekov odnos s brandovima dramatično promijenio tokom posljednjih 10 godina.
Velik broj zainteresiranih svakako će privući panel ''Oglašavanje 2020.'' koji će se baviti pitanjem kakva je budućnost medijskih servisa u vremenu kada sve više medijskih kuća imaju svoje odjele zadužene isključivo za planiranje i zakup, te su se oglašivači okrenuli direktno k njima.
Na Weekendu će se moći i naučiti više o interaktivnoj umjetnosti te produkciji specijalnih vizualnih efekata poput video mapiranja, 3D-a i holograma na radionici beogradske Galerije 12+.
Novost na festivalu je Weekend Content Market, novo mjesto gdje će po prvi puta proizvođači sadržaja (produkcijske kuće,mediji…) nuditi svoje 'proizvode', odnosno gdje će se kupovati i prodavati sadržaji, od aplikacija do sapunica. A ove godine očekuju nas i premijere filmova, izložbe te nezaobilazna doza vrhunskih tuluma.
Više na www.weekendmediafestival.com.