paziti na vrijeme /

BioNTech naglašava da je učinkovitost cjepiva upitna u slučaju odgode druge doze

Image
Foto: Arhiva/Grgo Jelavic/PIXSELL

Učinkovitost i sigurnost cjepiva je na kliničkim testiranjima ispitivana na način da se primjene dvije doze i da razmak između njih mora biti 21 dan

5.1.2021.
14:15
Arhiva/Grgo Jelavic/PIXSELL
VOYO logo

Njemački laboratorij BioNTech u utorak je upozorio da ne može jamčiti maksimalnu učinkovotost svog cjepiva protiv covida-19 ukoliko se druga doza odgodi te vremenski razmak između dvije injekcije bude veći od propisana tri tjedna.

BioNTech ističe da ne raspolaže podacima koji bi išli u prilog planovima nekih zemalja da pomaknu primjenu druge doze kako bi s ograničenim zalihama cjepiva obuhvatili veći broj ljudi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Britanija je ovaj tjedan izazvala kontroverze objavivši da planira do 12 tjedana odgoditi davanje druge doze cjepiva ne bi li više ljudi  dobilo zaštitu koju daje prva doza, a sada i Njemačka razmatra tu mogućnost.

Obje su zemlje, naime, zabrinute zbog novog, virulentnijeg soja koronavirusa koji se pojavio u Engleskoj i već proširio na druge europske zemlje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
korona situacija /

Članovi stožera se cijepili pred kamerama. Božinović: U ovom trenutku ne razmišljamo o popuštanju mjera. Mnoge zemlje ulaze u novi lockdown

Image
korona situacija /

Članovi stožera se cijepili pred kamerama. Božinović: U ovom trenutku ne razmišljamo o popuštanju mjera. Mnoge zemlje ulaze u novi lockdown

"Učinkovitost i sigurnost cjepiva je na kliničkim testiranjima ispitivana na način da se primjene dvije doze i da razmak između njih mora biti 21 dan", priopćio je BioNTech.

"Čak ako podaci i pokazuju da postoji djelomična zaštita već 12. dan nakon prve doze, nema podataka koji bi ukazivali da zaštita i dalje postoji nakon 21. dana", rekao je glasnogovornik BioNTecha.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo