Američka kućanstva konzumirala su oko 3,6 zetabajta informacija u 2008., pokazala je studija koju je upravo objavilo sveučilište u Kaliforniji, San Diego. Jedan zetabajt je 1,000,000,000 trilijuna bajtova. Da bi lakše objasnili koliko je to zapravo informacija, znanstvenici s ovog sveučilišta izračunali su da je ukupan broj konzumiranih bajtova otprilike jednak količini romana (tankih korica) naslaganih u stogove visoke sedam metara koji se protežu poprijeko preko cijelih Sjedinjenih Država, uključujući i Aljasku.
Istraživanje je provedeno prošle godine uz pokroviteljstvo nekoliko tehnoloških giganta kao što su kompanije AT&T, Cisco, IBM, LSI, Oracle, Seagate Technology i PARC.
U istraživanju su mjerili količinu informacija koje su konzumirali američki potrošači unutar i izvan kuće i koje nisu u vezi s njihovim zanimanjem, odnosno poslom koji obavljaju. Tako su istražili kategorije: odlazak u kino, slušanje radija, razgovaranje na mobilni telefon, igranje videoigara, surfanje internetom i čitanje novina.
U prosjeku, tipičan američki državljanin konzumira 34 GB i 100.000 riječi informacija na dan, prema navodima voditelja ovog istraživanja Rogera Bohna, koji upravlja centrom Global Information Industry Center pri katedri za međunarodne odnose i mirovne studije kalifornijskog sveučilišta.
I odakle sve ove informacije dolaze? TV i dalje suvereno vlada nad ostalim medijima. U studiji je iznijeta procjena da je 41 posto "informativnog" vremena provedeno uz televizijske ekrane.
Ovo uključuje DVD-ove, snimljene televizijske emisije i tzv. live programming. Velika popularnost "pametnih" mobilnih telefona također je izvršila određeni utjecaj za koji se pretpostavlja da će i dalje rasti. Naime, procjenjeno je da su američki potrošači u prosjeku mjesečno odgledali 36 milijuna sati televizije na mobilnim uređajima.