Gradska luka, pa Matejuška, lokacije su se mijenjale, tražile suglasnosti i baš kada se pomislilo da od hidroaviona koji će letjeti do otoka neće biti ništa stiže novo rješenje. Prvi letovi mogli bi, kažu, biti već krajem svibnja, ali iz Resnika.
"Ovo ljeto ćemo letjeti od Resnika do Jelse, Korčule i do Lastova. Cijena će biti 99 kuna i letjet ćemo cijele godine svaki dan", kaže direktor marketinga i prodaje European Costal Airlines Jan Albers.
I većini Splićana ideja o povezivanju otoka hidroavionima čini se primamljiva.
Do Sinja ipak neće letjeti, ali paralelno s otvaranjem terminala u Resniku pored Splita, isto misle napraviti u Puli i Zadru, odakle će se, kažu, moći letjeti i do Ancone. U mrežu hidroaviona uložit će 300 milijuna eura, i to je samo jedna od investicija planiranih u turizmu za ovu godinu.
Zaposlit će tvrde, 400 ljudi, imaju dva hidroaviona kojima mogu prevoziti 19 putnika i planiraju ih kupiti još šest.
Trenutačno je, tvrde, u postupku natječaj za koncesiju na području Resnika, no od gradske luke ne odustaju.
"Važno je da smo mi u gradskoj luci, a i trebamo biti tamo gdje je glavni promet , jer i mi smo glavni promet", kaže Albers.
Iz akvatorija gradske luke sada lete samo galebovi i nitko sa sigurnošću ne može reći hoće li im se uskoro pridružiti i hidroavioni.