U toj udruzi smatraju kako bi HT trebao provjeriti svoj sustav obračuna telefonskih računa, budući da je u posljednjih šest mjeseci došlo do značajnog porasta žalbi na račun HT-a.
Tako je, kazala je na konferenciji za novinare predsjednica Udruge, Vesna Brčić-Stipčević, samo u tom razdoblju Udruga zaprimila 80 žalbi s drastično velikim računima, a samo za dvije od njih je HT priznao svoju grešku i to račun gospođe koja je nekoliko mjeseci primala velike račune, iako je bila u inozemstvu svo to vrijeme, te gospođe koja je u vrijeme ispostavljanja velikih računa bila u bolnici.
U ovom trenutku jedino što možemo napraviti je da izvijestimo potrošače kako mogu u HT-u zahtijevati zabranu poziva sa svojih telefona na telefone s posebnim uslugama, npr. 060, pojedine internet servere, te mobilnu mrežu. Jedino se tako mogu zaštiti od prevelikih računa u kojima upravo pozivi na takve telefone najviše koštaju, istaknula je Brčić-Stipčević.
Udruga se tijekom konferencije za novinare osvrnula i na brojne druge probleme s kojima su svakodnevno suočeni potrošači, primjerice, usluga komunalnih tvrtki, HEP-a i dr.
Istaknuli su kako su inicirali donošenje pravilnika o priređivanju nagradnih igara i praćenje njihova pravilnog objavljivanja u tisku, a novost će biti da će priređivači snositi sankcije za nedosljednost u izvršavanju objavljenih pravila.
Nadalje, Udruga je inicirala i donošenje propisa o zabrani proizvodnje, uvoza i prodaje dječjih igračaka od PVC-a s ftalatima (kemijski spoj štetan za zdravlje). Takav je propis donesen, no nemamo informacije da li se na tržištu takve igračke još uvijek prodaju, kažu u HUZP- u.
U svom dosadašnjem radu u HUZP-u posebno ističu svoj doprinos izradi prijedloga Zakona o zaštiti potrošača koji bi uskoro trebao biti izglasan u Saboru. Nastavljaju i svoj rad na distribuciji novih letaka upućenih potrošačima, i to vezano za njihovo pravo na siguran proizvod zajamčene kvalitete, dok je drugi izdan povodom svinjokolja i pojave trihinele, kako bi se potrošače i na taj upozorilo i educiralo.