Tri su se dana korisnici Tele2 barem malo osjećali kao glavna
maskota njihove revolucionarne kampanje.
Pokazalo se da je tarifa koja se reklamirala kao neograničena
zapravo ograničena s 5000 minuta poziva, a onda spuštena na samo
dvije tisuće zbog zlouporabe malog broja korisnika. Zato je
reagirao i HAKOM.
Slijedom navedenog HAKOM je odmah po obavijesti, te u okviru
svoje nadležnosti, proveo inspekcijski nadzor kojim je
utvrđeno da su uvjeti korištenja bili nedovoljno transparentni,
nepotpuni i netočni te da su zbog svoje općenitosti bili podložni
zlouporabi.
Internet je zbog svega kipio od bijesa pa se kompanija upravo
zbog njihovog pritiska - odlučila ispričati.
Cijelu lavinu pokrenula je Udruga Telekom koja se brine za
prava korisnika elektroničkih komunikacijskih usluga.
Ovo ne bi bilo moguće bez društvenih mreža. Ja se nadam da su i
drugi korisnici iz ovog izvukli poruku da korisnici nisu
bezazleni i da se s korisnicima ne treba poigravati", kaže
predsjednik Udruge Telekom ĐuroLubura.
Jer na internetu sada svi imaju svoj glas i sve ga glasnije
koriste.
U Hrvatskoj prava revolucija - tisuće korisnika prisilile su mobilnog operatera Tele 2 da se ispriča, promijeni svoju odluku te vrati tarifu na početno stanje. Količina prigovora koje su primili na Facebooku i Twitteru sve je iznenadila, ali i pokazala da internet doista ima moć - nešto promijeniti.