ovaj nit' smrdi, nit' miriše /

HDZ-ov plakat u Zadru povrijedio kulturu dijaloga

Image
Foto: Zeljko Mrsic/PIXSELL

Nakon prigovora zadarskoga SDP-a na promidžbene plakate i reklame na nekim lokalnim portalima sa spomenutim sadržajem, zadarsko Gradsko izborno povjerenstvo priopćilo je kako takvo postupanje ocjenjuje nepravilnošću u izbornoj promidžbi.

15.5.2013.
17:00
Zeljko Mrsic/PIXSELL
VOYO logo

ZADAR - Zadarsko Gradsko izborno povjerenstvo ocijenilo je nepravilnošću u izbornoj promidžbi te povredom društveno prihvatljivih etičkih načela i kulture dijaloga HDZ-ov predizborni plakat te reklame na lokalnim portalima u kojima stoji: "Zadarska ljevica pita Zagreb: 'Milanoviću, imaš li drugog kandidata? …Brate, ovaj nit' smrdi, nit' miriše.'"

Nakon prigovora zadarskoga SDP-a na promidžbene plakate i reklame na nekim lokalnim portalima sa spomenutim sadržajem, zadarsko Gradsko izborno povjerenstvo priopćilo je kako takvo postupanje ocjenjuje nepravilnošću u izbornoj promidžbi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za riječi "nit' smrdi, nit' miriše" povjerenstvo ističe kako znače povredu društveno prihvatljivih etičkih načela i kulture dijaloga.

Slijedom toga, povjerenstvo poziva sve sudionike izbora da u predizbornu kampanju unesu pozitivan značaj, da izbjegavaju negativno javno prikazivanje ostalih sudionika te da se pridržavaju pravila u izbornoj promidžbi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Predsjednik Gradskog izbornog povjerenestva, ujedno i predsjednik zadarskog Općinskog suda ŽeljkoRogić, izjavio je pak kako ne dijeli isto stajalište s povjerenstvom te da je bio protiv njegova priopćenja, ali povjerenstvo ga je prihvatilo većinom glasova i objavilo.

"Ja sam sve to skupa ocijenio kako to nije neka oštra kampanja, već da je to umjerena kampanja, da bi se to moglo tolerirati. Jer mi moramo prije svega misliti na birače i moramo dopustiti da se negativne stvari kažu o protukandidatima. U protivnome, birači neće čuti ništa loše o kandidatima jer će svatko za sebe govoriti dobro", rekao je Rogić.

Istaknuo je kako je i smisao predizborne kampanje da jedna strana prikaže ono negativno druge političke opcije.

"Ovo je vrlo blaga kampanja, pogledajte kampanje u zapadnim zemljama. Ja sam smatrao da takvi 'baneri' ne štete nikome i ničemu. Riječ 'smrdi' jest ružna, ali u narodu se zna reći 'nit' smrdi, nit' miriše', a to bi značilo da netko ili nema stava ili mu nedostaje neke jakosti u smislu osobnosti", poručio je Rogić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dodao je kako je većina članova povjerenstva bila za priopćenje kao formu, ali i za sadržaj koji zapravo govori da se takvim "banerima" stvara ozračje koje "nije baš kulturno u izbornoj retorici".

Inače, SDP-ov prigovor bio je prvi prigovor u Zadru u dosadašnjoj kampanji za lokalne izbore, a nešto poslije 15 sati Gradskom izbornom povjrenstvu stigao je i novi prigovor. Prigovorili su iz zadarskoga HDZ-a zbog nekoliko plakata na kojima, među ostalim, piše: "Meni nikad nije dosta" i "Zadar nije tunel da se farba".

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo