Festival kreativnih komunikacija Sudnji Dan

Kreativci koji pošalju najjače radove do 15. rujna možda i prežive Sudnji Dan – Ovogodišnji pobjednik/pobjednica u kategoriji Mlada nada putuje na Dutch Design Week.

12.9.2011.
16:50
VOYO logo

Nezavisni festival kreativnih komunikacija Sudnji Dan, na koji se mogu prijaviti kreativni radovi od 15. kolovoza do 15. rujna, kulminirat će završnim eventom 1. listopada u Muzeju suvremene umjetnosti Zagreb. Svi kreativci koji su željni izazova , a nisu još prijavili svoj najjači rad imaju još 5 dana prijaviti se na službenoj stranici www.sudnjidan.org.

Drugu godinu zaredom ovaj jedini festival kreativnih komunikacija koji nagrađuje autore, s više od 200 priznatih stručnjaka u tržišnom komuniciranju, odabrat će najbolje kreativce u 12 kategorija koji ne nagrađuje samo perspektivne nade dizajnera i kopirajtera, već i režisere, glumce, fotografe, snimatelje, animatore, ilustratore, web čarobnjake, glazbenike i studente, što Sudnji Dan čini najvećim skupom kreativaca na jednom mjestu.

Ovogodišnji Sudnji Dan donosi i novitete poput kategorije Mlada nada za studente kao i novi vizualni identitet SUDNJEG DANA koji je lansiran u sklopu natječaja gdje su nagrađena najkreativnija rješenja autora: Vedrana Klemensa, Tatjane Petric, Emilije Šimić i Ivane Čukelj .

S ciljem da podrže i inspiriraju nove generacije kreativaca u kategoriji Mlada nada, ekipa Sudnjeg Dana udružila je snage zajedno s Veleposlanstvom Kraljevine Nizozemske i najperspektivniju Mladu nadu vode na europski dizajnerski hotspot - Dutch Design Week u Eindhoven. Jedini uvjet za prijavu u kategoriji Mlada nada je studij na nekom od hrvatskih fakulteta ili akademija. Tako će studenti koji na vrijeme prijave svoj najjači rad za Sudnji Dan imati priliku postati specijalni dopisnik s ovogodišnjeg jubilarnog 10. Dutch Design Weeka!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prošle godine ovaj nezavisni festival kreativnog oglašavanja oborio je sve rekorde u domaćoj oglašivačkoj i kreativnoj industriji s preko 1000 prijava, 205 biranih profesionalaca u sastavu žirija, okupljenih kreativaca na jednom mjestu i najveći rast prijatelja na facebook profilu. Dosad najveći žiri birao je između 433 rada u 24 kategorije, a po prvi puta je nagrađena i mlada nada (studentska kategorija) Ivan Orin Vrkaš, dok je kreativcem godine izabran Vanja Blumenšajn, trenutno zaposlen u reklamnoj agenciji Imago.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
ksw
NE PROPUSTI 21. VELJAČE!
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
SVE SLUŽBE NA TERENU /

Požar u zgradi u Donjoj Stubici: Dvije osobe ozlijeđene, u tijeku evakuacija stanara