SUBLIMINALNE PORUKE /

Ferrari pod istragom zbog skrivenog reklamiranja

Image

Britanski liječnici su upozorili na bar kod koji je zapravo logo Marlbora jednog od glavnih sponzora Ferrarija. Subliminalne poruke su zakonom zabranjene.

29.4.2010.
10:19
VOYO logo

LONDON - Ugledni britanski liječnici su zatražili da se provede istraga nad Ferrarijevim vozilima u Formuli 1 koja navodno imaju tzv. subliminalne poruke.

Na bolidima F10 se, naime, pojavljuju bar kodovi koji su, prema riječima liječnika, zapravo logo Marlbora, glavnog Ferrarijeva sponzora.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Bar kod izgleda kao donji dio kutije Marlboro cigareta. Bio sam zapanjen kad sam to vidio", izjavio je John Britton, član britanskog liječničkog udruženja.

Iz talijanskog tima poručuju da je bar kod dio bolida i da nema nikakve veze sa skrivenim reklamiranjem.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tvrtka Philip Morris je 2002. godine produljila ugovor s Ferrarijem do 2011. godine iako je reklamiranje cigareta u sportu zabranjeno. Njihov ugovor je vrijedan oko sto milijuna dolara na godinu.

Subliminalno oglašavanje je oglašavanje koje pokušava utjecati na podsvijest potrošača. Tijekom takvog reklamiranja se puštaju slike ili poruke koje su toliko kratke da ih oko ne može opaziti, ali ih ipak detektira mozak i one ostaju na podsvjesnom nivou. Ovakve su reklame zabranjene čim su se pojavile na trižištu 60-tih godina prošlog stoljeća.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo